کد خبر : 1830121 | 31 خرداد 1401 ساعت 23:40 | 31.7K بازدید | 9 دیدگاه

چرا بارسا تخفیف نمی‌دهد؟ دی‌یونگ، تنها سرمایه باشگاه

تلاش‌های منچستریونایتد برای جذب فرانکی دی‌یونگ از بارسلونا به دلیل قوانین مالی لالیگا با مشکل مواجه شده است.

چرا بارسا تخفیف نمی‌دهد؟ دی‌یونگ، تنها سرمایه باشگاه

به گزارش "ورزش سه"، فرانکی دی‌یونگ، هافبک هلندی بارسلونا، تابستان امسال هدف شماره یک نقل و انتقالاتی منچستریونایتد بوده است. اریک تن‌هاخ، سرمربی جدید یونایتد برای در اختیار داشتن ستاره سابقش در آژاکس اصرار دارد. ولی یونایتد تا اینجا در توافق با کاتالان‌ها ناموفق بوده.

گفته می‌شود یونایتد به بارسا پیشنهاد داده که 72 میلیون یورو به‌صورت نقد و 6 میلیون یورو به‌صورت پاداش پرداخت کند. اما بارسلونا خواهان دریافت 90 میلیون یورو است. ولی علت اصلی بن‌‌بست در مذاکرات دو باشگاه، قوانین مالی لالیگا و محدودیت‌های ناشی از آن بوده.

1722622

لالیگا باشگاه بارسلونا را به دلیل نقض کردن محدودیت در میزان دستمزد پرداختی، جریمه کرده. بر اساس این جریمه، بارسلونا تنها می‌تواند یک‌سوم درآمد ناشی از فروش بازیکن و صرفه‌جویی در دستمزدها را در بازار نقل و انتقالات برای خرید بازیکن جدید خرج کند.

بارسا که با مشکلات شدید مالی مواجه است این روزها دی‌یونگ را به مثابه تنها سرمایه موجود خود می‌بیند. خوان لاپورتا به دنبال این است که از فروش هافبک هلندی، حداکثر دریافتی مالی را داشته باشد. به همین دلیل است که بارسا روی قیمت درخواستی خود پافشاری می‌کند و حاضر نیست ذره‌ای عقب‌نشینی کند.

1722623

از سوی دیگر یونایتد هم مایل به عقب‌نشینی نیست. تن‌هاخ امسال تابستان به دنبال نوسازی گسترده تیم است و به تک تک دلارهای موجود در خزانه یونایتد نیاز خواهد داشت. به همین علت است که شیاطین سرخ اگر بارسا در نهایت حاضر به تخفیف دادن نباشد حتی ممکن است از خیر دی‌یونگ بگذرند.

دیدگاه‌ها