کد خبر : 1830145 | 01 تیر 1401 ساعت 10:30 | 639 بازدید | 0 دیدگاه

احمدکهنی: فکر کسب مدال در ژیمناستیک آسیا را می‌کردم

دارنده مدال نقره رقابت‌های ژیمناستیک قهرمانی آسیا گفت: تلاش زیادی در مسیر حضور در مسابقات قهرمانی آسیا داشتم و فکر می‌کردم که بتوانم مدال بگیرم.

احمدکهنی: فکر کسب مدال در ژیمناستیک آسیا را می‌کردم

به گزارش "ورزش سه" مهدی احمدکهنی ملی‌پوش ژیمناستیک ایران در گفت‌وگو با تسنیم، درباره سطح نهمین دوره رقابت‌های ژیمناستیک قهرمانی آسیا که با کسب مدال نقره و سهمیه حضور در مسابقات جهانی انگلیس برای او همراه بود، اظهار داشت: تقریباً بیش از نیمی از قدرت‌های دنیا در آسیا حضور دارند که می‌توان به چین، چین تایپه، ژاپن، قزاقستان و کره جنوبی اشاره کرد. تعداد 15 تیم کامل در این مسابقات شرکت کرده بودند و به همین دلیل هم این رویداد از سطح بالایی برخوردار بود. همچنین با توجه به اینکه کسب سهمیه رقابت‌های قهرمانی جهان در این مسابقات به صورت قاره‌ای بود، همه تیم‌ها افراد قوی و خوب‌شان را آورده بودند تا سهمیه را بگیرند.

وی ادامه داد: ما طی دو مرحله نزدیک به  50 روز در اردو بودیم و در سطح آمادگی خوبی نسبت به قبل قرار داشتیم. ما ماه‌های زیادی را به دلیل شیوع کرونا از دست دادیم، با این وجود سعی می‌کردم تمریناتم را زیر نظر مربی‌ام در کرمان انجام بدهم. حتی زمانی که سالن بسته بود، در فضای باز تمرینات هوازی را انجام می‌دادم و تمریناتم را انفرادی دنبال می‌کردم.

احمدکهنی در پاسخ به این سؤال که آیا فکر می‌کرد در این مسابقات روی سکو برود، گفت: برای رسیدن به مدال باید از نظر ذهنی آمادگی لازم را پیدا کنید. من نیز تلاش زیادی در این مسیر داشتم و فکر می‌کردم که بتوانم مدال بگیرم.

ملی‌پوش ژیمناستیک درباره پیش‌بینی‌اش از مسابقات قهرمانی جهان در انگلیس عنوان کرد: این رویداد قرار است مهرماه برگزار شود. به نظرم سطح این رقابت‌ها از المپیک هم بالاتر است، چون نزدیک به 300 نفر از بهترین‌های دنیا شرکت می‌کنند، در حالی که در المپیک 100 نفر حضور دارند. من هم تلاش می‌کنم با انجام تمرینات منظم، بتوانم به سطح خوبی از لحاظ آمادگی برسم و بهترین نتیجه را کسب کنم.

احمدکهنی درباره حمایت‌های مسئولان گفت: از اداره کل ورزش و جوانان کرمان و همچنین هیئت ژیمناستیک این استان راضی هستم و خوشبختانه حمایت خوبی از من دارند، اما خیلی از طرف استانداری و شهردای حمایت نمی‌شوم.

وی در پایان درباره جلسه‌ای که گفته می‌شود ملی‌پوشان ژیمناستیک از عملکرد سرمربی تیم در حضور سرپرست فدراسیون انتقاد کرده‌اند، گفت: در جریان چنین چیزی نیستم و چیزی در این باره نمی‌دانم.

دیدگاه‌ها