کد خبر : 1830155 | 01 تیر 1401 ساعت 10:48 | 22K بازدید | 8 دیدگاه

ادعای بارسا: قیمت بالای دی‌یونگ تقصیر لالیگاست

مدیران بارسلونا معتقد هستند که قیمت بالایی که برای فروش فرانکی دی‌یونگ، هافبک هلندی، در نظر دارند به دلیل سختگیری لالیگا است.

ادعای بارسا: قیمت بالای دی‌یونگ تقصیر لالیگاست

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه منچستریونایتد به صورت جدی خواهان جذب فرانکی دی‌یونگ است و مذاکرات بین این دو باشگاه برای نهایی کردن این انتقال ادامه دارد. 
بسیاری از منابع نزدیک به یونایتد مدعی شده‌اند که این بازیکن به هدف اصلی اریک تن‌هاخ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی تبدیل شده اما دو طرف هنوز بر سر قیمت این بازیکن به توافق نرسیده‌اند. 
شیاطین سرخ حاضر هستند مبلغی در حدود 75 میلیون با پنج میلیون بند پاداش برای این هافبک هلندی پرداخت کنند اما بارسلونا حاضر نیست با مبلغی کمتر از 80 میلیون یورو این بازیکن را به فروش برساند. 
حالا ESPN مدعی شده که مدیران بارسا در گفتگو با یونایتد مدعی شده‌اند که به دلیل قوانین سختگیرانه لالیگا، چاره‌ای جز فروش دی‌یونگ با همین قیمت بالا ندارند. 

1722029
مشکلات مالی بارسلونا در چند ماه اخیر دردسرهای بسیاری را برای این باشگاه به وجود آورده و آنها به همین دلیل با محدودیت‌های بسیاری از جمله سقف پرداخت دستمزد از سوی لالیگا روبرو شده‌اند.
این در حالی است که مجمع نمایندگان این باشگاه هفته گذشته به مدیران بارسا اجازه داد که با فروش سهام و فروش حق پخش تلویزیونی بودجه‌ای نزدیک به 600 میلیون یورو به دست آورند اما بخش قابل توجهی از این مبلغ باید هزینه پرداخت بدهی‌های این باشگاه شود. 
گفته می‌شود بودجه یونایتد برای پنجره تابستانی نزدیک به 110 تا 170 میلیون یورو است و اگر آنها بخواهند مبلغ موردنظر بارسا را برای جذب دی‌یونگ پرداخت کنند ممکن است در جذب سایر بازیکنانی که مدنظر دارند به مشکل بخورند و این باعث شده که مدیران این باشگاه برای نهایی کردن این انتقال تردیدهای جدی داشته باشند.

دیدگاه‌ها