کد خبر : 1830163 | 01 تیر 1401 ساعت 11:21 | 3.6K بازدید | 1 دیدگاه

والیبالیست‌های جوانان در اسلوونی اردو می‌زنند

تیم والیبال جوانان ایران ششمین اردوی آماده‌سازی خود را در کشور اسلوونی برگزار می‌کند.

والیبالیست‌های جوانان در اسلوونی اردو می‌زنند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، براساس برنامه‌ریزی و سیاست‌های کلان فدراسیون والیبال هر یک از تیم‌های ملی در هر رده سنی در دو بخش مردان و زنان برای کسب تجربه و آمادگی بیشتر برای حضور شایسته در رقابت‌های بین‌المللی سال 2022، یک اردوی تدارکاتی برون مرزی همراه با چند بازی تدارکاتی در خارج از ایران برگزار خواهند کرد.

ملی‌پوشان جوان والیبال ایران به‌ عنوان مدافع عنوان قهرمانی خود را برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی 2022 آسیا که از 31 مرداد تا هفتم شهریور سال 1401 در کشور بحرین برگزار می‌شود، آماده می‌کنند.

همچنین در راستای پشتوانه‌سازی حرفه‌ای و قدرتمند برای سال‌های آینده تیم ملی بزرگسالان با توجه به پتانسیل خوب جوانان والیبال ایران، این تیم به عنوان نماینده ایران در جام کنفدراسیون والیبال آسیا شرکت خواهد کرد و برابر تیم‌های قدرتمند شرکت کننده در این مسابقات صف‌آرایی رقابت خواهد کرد.

پنجمین اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال جوانان از 23 خرداد در سالن آزادی فدراسیون والیبال آغاز شده است و تمرینات همچنان ادامه دارد. ششمین اردوی آماده‌سازی این تیم از 4 تیر با حضور 16 بازیکن در کشور اسلوونی برگزار خواهد شد.

شاگردان غلامرضا مومنی‌مقدم در این اردوی برون مرزی علاوه بر پیگیری تمرینات خود، هشت مسابقه دوستانه با تیم‌های ملی زیر 20 سال اسلوونی، اتریش، بحرین و برزیل (هر تیم دو دیدار) برگزار خواهند کرد.

جلسات آنالیز، تمرینات توپی و بدنسازی بخشی از مهمترین برنامه‌های این تیم در اردوی اسلوونی برای کسب آمادگی هر چه بیشتر برای شرکت در رقابت های قهرمانی جوانان آسیا است که تا پانزدهم تیرماه ادامه دارد.

دیدگاه‌ها