کد خبر : 1830199 | 01 تیر 1401 ساعت 16:30 | 25.5K بازدید | 9 دیدگاه

ناچو در فکر جدایی

پس از پیشنهاد رم؛ آقای آنچلوتی، باید صحبت کنیم

ناچو فرناندز، مدافع باسابقه رئال از رم پیشنهادی جدی دریافت کرده و در مورد آینده‌اش تردیدهایی دارد.

پس از پیشنهاد رم؛ آقای آنچلوتی، باید صحبت کنیم

به گزارش "ورزش سه"، ناچو تمام دوران فوتبالش را در رئال مادرید پشت سر گذاشته و همین حالا یکی از اسطوره های باشگاه است. این مدافع 32 ساله محصول آکادمی فوتبال رئال است و 10 سال پیش بود که توسط ژوزه مورینیو به تیم اول آمد و ماندگار شد. 

1705446

در تمام سال های اخیر ناچو هرگز نتوانسته در ترکیب اصلی رئال جای ثابتی پیدا کند اما همیشه به تیم وفادار بوده و یک ذخیره مطمئن و بازیکنی چند پسته است. او قابلیت بازی در دفاع میانی و همچنین به عنوان مدافع چپ و راست را دارد و بارها عصای دست مربیان خود بوده است. ناچو فصل گذشته در 42 بازی، 847 دقیقه در میدان بود و سه گل نیز به ثمر رساند. از قرارداد او تنها یک فصل باقیمانده و باشگاه هم به او پیشنهاد تمدید تا سال 2024 را داده است اما ناچو پس از دریافت پیشنهادی جدی از رم، حالا در مورد ماندن تردیدهایی دارد.

1650489

 اینتر نیز علاقمند به جذب اوست و همین باعث شده تا برای کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال پیغامی بفرستد مبنی بر اینکه باید با هم در مورد فصل بعد صحبت کنیم. ناچو می خواهد بداند که با ورود آنتونیو رودیگر، نقش او در فصل آتی چه خواهد بود. ترافیک در دفاع میانی زیاد شده و بعید است به ناچو فرصت چندانی برسد. در سمت چپ نیز داوید آلابا گزینه جانشینی فرلاند مندی در صورت مصدومیت اوست و در سمت راست نیز معمولا لوکاس، ذخیره دنی کارواخال است. ناچو بازیکنی تک باشگاهی است و با رئال فاتح 5 لیگ قهرمانان شده اما او حالا به شکل جدی به جدایی فکر می کند. پایان کار مدافع متعصب و وفادار در برنابئو؟

دیدگاه‌ها