کد خبر : 1830200 | 01 تیر 1401 ساعت 18:13 | 28.3K بازدید | 7 دیدگاه

80 میلیون یورو بدون تخفیف

سنگ بزرگ سیتی؛ ستاره پرتغالی از بارسا دور شد؟

بارسلونا برای جذب برناردو سیلوا کار دشواری پیش رو خواهد داشت.

سنگ بزرگ سیتی؛ ستاره پرتغالی از بارسا دور شد؟

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا و ژاوی هرناندز از مدت‌ها قبل علاقه زیادی به برناردو سیلوا داشته‌اند و نام این بازیکن در فهرست بازیکنان مورد نظر این مربی برای فصل آینده به چشم می‌خورد. 
فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، پیش از این خبر داده بود که این بازیکن پرتغالی اصلی‌ترین نامی است که ژاوی خواهان جذب او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی برای فصل آینده شده است. 

1722700
 

به همین دلیل مدیران این باشگاه تلاش‌های خود را برای جذب او آغاز کرده و دو هفته پیش جلسه‌ای با ژرژ مندس(مدیربرنامه‌های سیلوا) برگزار کرده‌اند تا مذاکرات اولیه در این زمینه را انجام داده باشند. 

بارسا خیلی زود متوجه شد که موضع سیتی در قبال جدایی برناردو سفت و سخت است و اخیرا در نشست مطبوعاتی پپ گواردیولا(سرمربی سیتی) و خوان لاپورتا(مدیر بارسا) نیز این مساله نمود پیدا کرد. پپ صراحتا گفت که بعید است برناردو از سیتی جدا شود ولی بازیکنی را به زور نگه نمی‌دارد.

1636690

برناردو تا 2025 با سیتی قرارداد دارد و از 2017 برای این باشگاه بازی می‌کند. او از تعداد دقایقی که به او بازی می‌رسد ناراضی است و ترجیح می‌دهد راهی بارسلونا شود ولی مشکل اینجاست که سیتی برای انتقال او حداقل 80 میلیون یورو می‌خواهد. سیتی یک یورو هم تخفیف نخواهد داد و این بزرگترین مانع برای بارسلونا محسوب می‌شود. 8 روز دیگر بارسلونا باید با فروش بخشی از دارایی‌هایش، تا 600 میلیون یورو به حساب خود تزریق کند و بتواند مجوز لازم را از لالیگا برای خرید بازیکن دریافت کند. باید دید بارسا برای جذب برناردو تا چه اندازه تلاش خواهد کرد.

دیدگاه‌ها