کد خبر : 1830219 | 01 تیر 1401 ساعت 16:03 | 7.7K بازدید | 1 دیدگاه

دلتنگ لیورپول خواهم شد؛

سادیو مانه: هیچ تردیدی در مورد بایرن مونیخ نداشتم

سادیو مانه، ستاره سنگالی و جدید بایرن مونیخ از انتقال به این باشگاه ابراز خوشحالی کرد.

سادیو مانه: هیچ تردیدی در مورد بایرن مونیخ نداشتم

به گزارش "ورزش سه"، امروز بالاخره خرید بزرگ بایرن مونیخ نهایی شد و این باشگاه اعلام کرد برای جذب سادیو مانه، ستاره سنگالی و 30 ساله لیورپول با قراردادی سه ساله به توافق رسیده است. حالا سادیو مانه ضمن ابراز علاقه و دلتنگی برای باشگاه لیورپول، تاکید کرد که از این انتقال بسیار خوشحال بوده و همیشه بازی‌های بایرن مونیخ را دنبال کرده است.

1722732

سادیو مانه در مورد این انتقال گفت: "بسیار خوشحالم که بالاخره در بایرن مونیخ هستم. ما صحبت‌های زیادی داشتیم و از همان ابتدا علاقه شدید این باشگاه بزرگ را احساس کردم. بنابراین از همان ابتدا هیچ شکی در ذهن من وجود نداشت و حالا اکنون زمان مناسبی برای این چالش است. من می‌خواهم با این باشگاه به دستاوردهای فراوانی برسم. در طول مدتی که در سالزبورگ بودم، بسیاری از بازی‌های بایرن مونیخ را دنبال می‌کردم و من این باشگاه را خیلی دوست دارم.

جدایی از لیورپول؟ این باشگاه هنوز بازیکنان بزرگی مانند دیوگو ژوتا و لوییس دیاز را در اختیار دارد که فوق العاده هستند. لیورپول بهترین باشگاه جهان است، بنابراین برای آنها بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. در این باشگاه شرایط در رختکن فوق‌العاده بود. من با همه از کادر مربیگری و حتی کارکنان آشپزخانه رابطه بسیار خوبی داشتم. بنابراین برای من جدایی به روش خوب و دوستانه بسیار مهم بود. 

فکر می‌کنم که من و یورگن کلوپ واقعا، واقعا و واقعا رابطه خوبی داشتیم و او یک سرمربی فوق العاده است. کلوپ قلب بزرگی دارد و به نظرم خودش را وقف تیم می‌کند.

اما جدایی نیز بخشی از فوتبال است، پس بیایید هر دو طرف روی فصل بعدی تمرکز کنیم. اما مطمئنا ما یک فصل شگفت انگیز و فوق العاده داشتیم که همه از آن لذت بردند. هر کسی که لیورپول را ترک کند، با آن هواداران همیشه دلتنگ آنجا خواهد شد و تا امروز که فکر می‌کنم آنها بهترین هواداران جهان هستند."

1722735

دیدگاه‌ها