کد خبر : 1830240 | 01 تیر 1401 ساعت 17:35 | 25.9K بازدید | 10 دیدگاه

حسن صالح‌حمیدزیچ:

آقای لواندوفسکی، در اولین تمرین بایرن می‌بینمت

مدیر ورزشی بایرن یک بار دیگر روی موضع قبلی خود در قبال رابرت لواندوفسکی تاکید کرد.

آقای لواندوفسکی، در اولین تمرین بایرن می‌بینمت

به گزارش "ورزش سه"، در چند هفته اخیر روابط بین رابرت لواندوفسکی و بایرن مونیخ بسیار پرتلاطم بوده؛ تا جایی که ستاره لهستانی به‌صورت علنی خبر از خواسته خود برای جدایی از بایرن مونیخ داده است. با این حال به نظر نمی‌رسد که سخنان تند او و ایجنتش هم، نظر سران بایرن مونیخ را تغییر داده باشد. حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن 10 روز پیش در مصاحبه با بیلد و در مورد شرایط لواندوفسکی، گفته بود که او قرارداد دارد و خواهد ماند.

1722778

لواندوفسکی و بایرن مونیخ یک فصل دیگر هم قرارداد دارند و مدیران این باشگاه هم بارها تاکید کرده‌اند که ستاره تیمشان فروشی نیست. در روزهای گذشته بارسلونا پیشنهادی ۳۰ میلیون یورویی از سوی بارسلونا به بایرن مونیخ ارائه اما رد شد. پس از آن رسانه‌ها نوشتند که قهرمان ۱۰ سال اخیر فوتبال آلمان خواهان ۵۰ میلیون یورو برای فروش این بازیکن ۳۳ساله است.

1722530

صالح‌حمیدزیچ امروز هم به نشریه بیلد گفت:« به پیشنهاد جدید و بهتر بارسلونا فکر نمی‌کنم و انتظار دارم که لواندوفسکی از نخستین روز اردوی پیش‌فصل تیم در زمین تمرین حاضر باشد.»

او در پاسخ به این سوال که آیا خریدن سادیو مانه از لیورپول، مسیر خروج لواندوفسکی را هموار می‌کند، گفت:« این سؤال را درک می‌کنم اما موضع ما درباره لواندوفسکی مشخص است. او تا سال ۲۰۲۳ با بایرن مونیخ قرارداد دارد.»

دیدگاه‌ها