کد خبر : 1830242 | 01 تیر 1401 ساعت 17:58 | 26.5K بازدید | 7 دیدگاه

بارسلونا زیر حرفش زد؛ ستاره هلندی می‌ماند؟

به نظر می‌رسد دیگر منچستریونایتد امید چندانی به جذب فرانکی دی یونگ، ستاره جوان بارسلونا ندارد.

بارسلونا زیر حرفش زد؛ ستاره هلندی می‌ماند؟

به گزارش "ورزش سه"، مدیران بارسلونا به دنبال 85 میلیون یورو بابت فروش فرانکی دی یونگ بوده و پیش از این اعلام کرده که حاضر نیست با رقمی کمتر از این، ستاره هلندی خود را به یونایتد واگذار کند. باشگاه انگلیسی قصد داشت رقم مورد نظر بارسلونا را با بندهای پاداش در قرارداد خرید فرانکی دی یونگ تامین کند، اما حالا شرایط برای خرید دی یونگ بسیار دشوار شده است.

1709010

فابریزیو رومانو امروز در گزارشی مدعی شد که همه چیز اکنون تغییر کرده است و مدیران بارسلونا اصرار دارند که یونایتد باید این مبلغ را به‌طور کلی و در همان ابتدا پرداخت کند. در واقع امکان قرار دادن بندهای پاداش یا پرداخت این رقم به‌صورت قسطی وجود ندارد و شیاطین سرخ باید رقم 85 میلیون یورو را نقد به حساب کاتالان‌ها پرداخت کنند. 

با توجه به اینکه بارسلونا در تلاش برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید است، آنها به فروش‌های بزرگی نیاز دارند تا خواسته‌های لالیگا را برآورده کنند. آخرین پیشنهاد یونایتد برای جذب فرانکی دی یونگ به بارسلونا شامل 60 میلیون یورو اولیه اضافه 10 میلیون یورو پاداش بود، اما امکان فروش ستاره هلندی از این مسیر برای بلوگرانا وجود ندارد. فرانکی دی یونگ بازیکن مورد علاقه اریک تن هاخ، سرمربی جدید و هلندی یونایتد محسوب می‌شود و او از همان ابتدای در دست گرفتن هدایت این باشگاه به جذب شاگرد سابق خود در آژاکس اصرار داشته است.

دیدگاه‌ها