کد خبر : 1830254 | 01 تیر 1401 ساعت 18:26 | 30.8K بازدید | 12 دیدگاه

دستور یورگن کلوپ؛

لیورپول برای جذب ستاره اینتر هر کاری می‌کند

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، قصد دارد به هر ترتیبی نیکولو بارلا، ستاره ایتالیایی اینتر را در فصل تابستان جذب کند.

لیورپول برای جذب ستاره اینتر هر کاری می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه لیورپول در تابستان امسال سرمایه گذاری زیادی کرده و ابتدا داروین نونز را با مبلغی گزاف و به‌عنوان گران‌ترین خرید تاریخ باشگاه به‌خدمت گرفت. مهاجم اروگوئه‌ای با قراردادی 85 میلیون پوندی از بنفیکا جذب شد و البته بخشی از این رقم با جدایی سادیو مانه با مبلغ 35 میلیون پوند جبران خواهد شد. همچنین به نظر می‌رسید بازیکنانی مانند الکس آکسلید چمبرلین و تاکومی مینامینو نیز از لیورپول جدا شوند.

1710424

فابیو کاروالیو و کالوین رمزی نیز به‌عنوان دو بازیکن آینده دار راهی آنفیلد شدند، اما نشریه کالچومرکاتو مدعی شد یک پروژه بزرگ دیگر برای مرسی سایدی‌ها در راه است. نیکو بارلا، ستاره ایتالیایی اینترمیلان مدت‌هاست مورد توجه یورگن کلوپ بوده و در واقع نام این هافبک برای اولین بار در سال 2018 در لیست خرید سرمربی آلمانی لیورپول قرار گرفت. اما در آن مقطع کالیاری با فروش بارلا به اینتر به توافق رسید و این بازیکن از آن مقطع تاکنون با اینتر قهرمان سری آ و ایتالیا قهرمان اروپا شده است. 

حالا لیورپول قصد دارد با رقمی در حدود 90 میلیون یورو، برای جذب این بازیکن در فصل تابستان اقدام کند و کلوپ برای آوردن بارلا به آنفیلد دست به هر کاری می‌زند، زیرا به‌شدت تحت تاثیر عملکرد این بازیکن قرار دارد. مرسی سایدی‌ها همچنین قصد دارند نبی کیتا را به‌عنوان بخشی از این معامله به اینتر بفروشند. نراتزوری شرایط مالی دشواری دارد و علی‌رغم تمدید قرارداد این بازیکن در ماه‌های اخیر، ممکن است چاره‌ای جز فروش بارلا به لیورپول نداشته باشد. نیکو بارلا در 48 بازی در تمامی رقابت‌ها در فصل 2021/22 به میدان رفت، چهار گل به ثمر رساند و چهار پاس گل داد.

دیدگاه‌ها