کد خبر : 1830257 | 01 تیر 1401 ساعت 18:47 | 7.2K بازدید | 3 دیدگاه

رسمی؛ قرارداد سرمربی موفق فیورنتینا تمدید شد

باشگاه فیورنتینا اعلام کرد که قرارداد وینچنزو ایتالیانو، سرمربی موفق خود را تا سال 2024 تمدید کرده است.

رسمی؛ قرارداد سرمربی موفق فیورنتینا تمدید شد

به گزارش "ورزش سه"، وینچنزو ایتالیانو در تابستان سال گذشته و پس از استعفای ناگهانی جنارو گتوزو بعد از تنها دو هفته، هدایت فیورنتینا را به عهده گرفت و این باشگاه را به مقام هفتم جدول لیگ ایتالیا رساند. در واقع وایولا برای اولین بار از سال 2017 موفق به صعود به رقابت‌های اروپایی و لیگ کنفرانس شد و حالا پاداش این موفقیت، تمدید قرارداد بوده است. در هفته‌های اخیر شایعاتی در مورد شکاف بین ایتالیانو و باشگاه وجود داشت که می‌توانست منجر به جدایی این سرمربی شود، اما به نظر می‌رسد این مسائل حل شده است.

1722797

در بیانیه باشگاه آمده است: "مفتخریم که اعلام کنیم قرارداد وینچنزو ایتالیانو و کادر مربیگری باشگاه تا پایان فصل 2023-24 تمدید شده و گزینه تمدید به‌مدت یک فصل دیگر نیز وجود دارد."

فیورنتینا در فصل جاری روزهای درخشانی را سپری کرد. آنها موفق به کسب پیروزی مقابل قهرمان فصل یعنی میلان شده، با برتری برابر ناپولی عملا به شانس قهرمانی این تیم پایان داد، یوونتوس و رم را شکست داد و موفق به کسب تساوی خارج از خانه مقابل اینتر نیز شد. در نهایت فیورنتینا به نیمه نهایی کوپا ایتالیا و مقام هفتم لیگ در فصل 2021/22 رسید تا کسب سهمیه در لیگ کنفرانس اروپا را قطعی کند. بدین‌ترتیب و بر خلاف شایعات، باشگاه تصمیم گرفت قرارداد وینچنزو ایتالیانو را تمدید کند.

دیدگاه‌ها