کد خبر : 1830265 | 01 تیر 1401 ساعت 19:40 | 11K بازدید | 8 دیدگاه

همه تاریخ‌های مهم برای فصل آینده لالیگا

لالیگای 2022-2023 در چه تاریخی آغاز شده و چه زمانی به پایان می‌رسد؟ مهم‌ترین تاریخ‌های فصل آینده لیگ اسپانیا چیست؟

همه تاریخ‌های مهم برای فصل آینده لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، فصل 2022-2023 لالیگا در آینده نزدیک آغاز می‌شود تا رئال مادرید، مدافع عنوان قهرمانی، به‌همراه دیگر رقبای خود برای فتح لیگ اسپانیا تلاش کنند. رئال مادرید، قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا، به‌همراه بارسلونایی که با پشت سر گذاشتن تغییرات عمده، بار دیگر چشم به قهرمانی دوخته، نوید یک فصل پرهیجان دیگر برای این لیگ را می‌دهند.

اما فصل آینده برای همه لیگ‌ها و از جمله لالیگا، فصل متفاوتی خواهد بود. با توجه به برگزاری جام جهانی قطر در فصل پاییز، برنامه لیگ‌های باشگاهی امسال متفاوت از هر سال است. اما این تغییرات برای لالیگا به چه صورت خواهد بود؟

1722810

زمان آغاز لالیگا
با وجود اینکه لالیگا در میانه پاییز با وقفه‌ای برای برگزاری جام جهانی روبه‌رو خواهد بود اما سازمان لیگ اسپانیا تصمیم گرفته فصل جدید لالیگا را از تاریخ 21 مرداد آغاز کند و نه تاریخی زودتر از این. این تصمیم در نوع خود عجیب به نظر می‌رسد چرا که فصل گذشته، که یک فصل عادی بود، روز 22 مرداد آغاز شده بود.

فصل گذشته لالیگا در اوایل خرداد ماه به پایان رسید و در نتیجه بازیکنان حاضر در این لیگ تا شروع فصل جدید دو ماه و نیم زمان برای استراحت و آماده‌سازی خواهند داشت.

فصل آینده لالیگا از 22 آبان با وقفه مواجه می‌شود، وقفه‌ای که برای برگزاری جام جهانی اعمال خواهد شد. بعد از پایان جام جهانی، لالیگا از تاریخ 8 دی از سر گرفته خواهد شد.

زمان پایان لالیگا
فینال جام جهانی قطر روز 27 آذر برگزار خواهد شد و فصل لالیگا 11 روز بعد از روز 8 دی دوباره از سر گرفته می‌شود.

آخرین هفته لالیگا در روز 14 خرداد 1402 برگزار شده و لیگ اسپانیا به پایان خواهد رسید. مثل همیشه هر 10 مسابقه هفته آخر لالیگا همزمان برگزار خواهند شد.

تاریخ پایان فصل لالیگا در حالی میانه خرداد خواهد بود که فصل گذشته لالیگا دو هفته زودتر و روز اول خرداد به پایان رسیده بود.

دیدگاه‌ها