کد خبر : 1830272 | 01 تیر 1401 ساعت 20:40 | 27.4K بازدید | 2 دیدگاه

با جدایی بانوی پرقدرت؛ اقتدار حداکثری توخل در چلسی

با جدایی مارینا گرانووسکایا از چلسی، اختیارات کامل مدیریت نقل و انتقالات تابستانی این تیم در اختیار سرمربی‌اش، توماس توخل‌، قرار داده شد.

با جدایی بانوی پرقدرت؛ اقتدار حداکثری توخل در چلسی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه امروز رسما اعلام شد مارینا گرانووسکایا، بانوی پرقدرت مدیریت چلسی، از این تیم جدا شده، اختیارات کامل نقل و انتقالات تابستانی امسال در اختیار سرمربی این تیم، توماس توخل قرار داده شد.

گرانووسکایا پیش از این مذاکره‌کننده ارشد چلسی در بازار نقل و انتقالات بوده و او بود که حرف آخر را در مسائل مربوط به واگذاری یا خرید بازیکن می‌زد. اما با کناره‌گیری گرانووسکایا، حالا کلید نقل و انتقالات چلسی در اختیار توخل قرار داده شده است.

1722821

اولین پرونده مهمی که توخل باید به آن رسیدگی کند انتقال قرضی روملو لوکاکو به اینترمیلان است. چلسی از انتقال مهاجم بلژیکی چیزی کمتر از 12 میلیون یورو دریافت خواهد کرد. با اینحال پیش از این با انتقال قرضی لوکاکو موافقت شده و این انتقال به‌صورت رسمی ظرف روزهای آینده اعلام خواهد شد.

با جدایی گرانووسکایا، تصمیم‌های نهایی درباره نقل و انتقالات توسط توخل و رئیس جدید باشگاه، ‌تاد بولی گرفته خواهد شد. بولی به‌عنوان مدیر ورزشی موقت عمل خواهد کرد هر چند او به دنبال استخدام یک چهره برجسته برای به‌دست گرفتن این سمت است.

1722822

توخل از زمان ورود به استمفوردبریج هرگز از چنین قدرتی برخوردار نبوده. اما چلسی تحت مدیریت جدید به دنبال این است که از اشتباهات گران‌قیمت گذشته از جمله خرید لوکاکو، خودداری کند. 

دیدگاه‌ها