کد خبر : 1830300 | 02 تیر 1401 ساعت 08:54 | 16.5K بازدید | 4 دیدگاه

رسمی؛ ساکت الهامی سرمربی هوادار شد

ساکت الهامی رسما به‌عنوان سرمربی جدید هوادار معرفی شد.

رسمی؛ ساکت الهامی سرمربی هوادار شد

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی سرمربی پیشین باشگاه‌های نساجی و تراکتور که به‌همراه این دو باشگاه، دو قهرمانی در رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران را در کارنامه دارد، با عقد قراردادی رسمی به‌عنوان سرمربی هوادار معرفی شد.

در جلسه معارفه ساکت الهامی سرمربی جدید هوادار که چهارشنبه شب در دفتر باشگاه هوادار برگزار شد، محمد محمداسماعیلی ریاست هیئت مدیره و محمدجواد رحیمی مدیرعامل باشگاه هوادار شرکت داشتند.

الهامی پس از کارهای نهایی بستن قرارداد با دوربین این باشگاه به صحبت پرداخت و از برنامه‌های فنی برای نتایج خوب، فوتبال قابل احترام و همچنین فصلی بی حاشیه سخن گفت.

هوادار فصل گذشته با رضا عنایتی موفق شد نتایج خوبی بگیرد و حتی شانس این را داشت در رتبه تک رقمی بایستد اما در رده یازدهم جدول به کار خود پایان داد‌. بنفش‌های تهرانی حالا در دومین فصل حضور در سطح اول فوتبال ایران با ساکت الهامی کار کرده و قطعا برنامه‌های ویژه‌‌تری نسبت به لیگ بیست و یکم که برای حفظ سهمیه می‌جنگیدند خواهند داشت.

هواداری‌ها پس از مشخص شدن مدیرعامل و سرمربی خود حالا در بازار نقل و انتقالات برای تمدید قرارداد بازیکنان خود و جذب نفرات جدید فعالیت خواهند کرد.

دیدگاه‌ها