کد خبر : 1830305 | 02 تیر 1401 ساعت 09:25 | 38.3K بازدید | 17 دیدگاه

فقط به دنبال جلب توجه است؛

حمله تند ستاره جنجالی اینتر به زلاتان!

هاکان چالهان اوغلو، ستاره خط میانی اینتر پاسخ حواشی هفته‌های اخیر را داده است.

حمله تند ستاره جنجالی اینتر به زلاتان!

به گزارش "ورزش سه"، چالهان اوغلو که از سال 2017 تا 2021 در میلان بازی می‌کرد، در ابتدای فصل گذشته و با انتقالی جنجالی راهی اینتر شد. او در تیم جدید خود در 46 بازی 8 گل به ثمر رساند و 13 پاس گل نیز ارسال کرد. اما این بار روسونری قهرمان لیگ شد و زلاتان در جشن قهرمانی به به این هافبک ترکیه‌ای و خلاق توهین کرد. حالا هاکان چالهان اوغلو مدعی شد زلاتان نقشی در قهرمانی میلان نداشته و فقط به دنبال توجه بوده است.

1722858

هاکان چالهان اوغلو گفت: "این انتقال بسیار سخت بود، زیرا در همان شهر، اما با لباسی متفاوت بازی می‌کردم. اما من سخت تلاش کردم و می‌دانستم که این فرصتی برای پیوستن به قهرمان ایتالیا است. وقتی تیمی که من به آن ملحق شدم اسکودتو را نبرد و باشگاه قدیمی من موفق به انجام این کار شد، مردم طوری رفتار کردند که انگار تقصیر من بود. من در اینتر بسیار خوشحالم و حمایت هواداران خیلی برایم خوب است. من چهار سال در میلان بازی کردم، اما هیچ‌کس اسم من را در سکوها نخواند، اما هر بار که برای اینتر گرم می‌کنم نیز این اتفاق می‌افتد.

اینتر تیمی بسیار قوی‌تر از میلان است. ما در دربی باختیم و شرایط در دقیقه 75 و بعد از تعویض من و ایوان پریشیچ ناگهان تغییر کرد. ما 1-0 جلو بودیم و سپس 2-1 شکست خوردیم، بنابراین سرمربی در شکست نقش داشت و من به خود او نیز این مسئله را گفتم. البته در نیمه نهایی کوپا ایتالیا، ما میلان را با نتیجه 3-0 شکست دادیم. (البته هاکان ساعتی بعد مدعی شد حرف‌های او بد برداشت شده و او صحبتی در مورد سیمونه اینزاگی نداشته است.)

شعارهای توهین آمیز زلاتان نسبت به چالهان اوغلو در جشن قهرمانی میلان؟  او یک مرد 40 ساله است، نه 18 ساله، بنابراین من در سن او چنین کاری را انجام نمی‌دهم. او فقط دوست دارد در مرکز توجه باشد. زلاتان در این فصل سهمی در اسکودتو نداشت و به ندرت بازی کرد، اما به هر حال تمام تلاش خود را می‌کند تا توجهات را جلب کند.

1722857

زلاتان کسی است که همیشه با من تماس گرفته و از من می‌خواهد برای شام یا موتور سواری بیرون برویم. زلاتان در کتابش نیز درباره من نوشته و باید هم چیزی می‌نوشت، وگرنه صفحات خالی می‌شد. بهترین کار این است که به این مسائل اهمیتی ندهیم."

دیدگاه‌ها