کد خبر : 1830333 | 02 تیر 1401 ساعت 13:21 | 46K بازدید | 22 دیدگاه

کار دشوار بلوگرانا؛

پیشنهاد جالب به بارسلونا؛ نیمار را جذب کن!

به بارسلونا پیشنهاد شده که نیمار، مهاجم برزیلی پاری‌سن ژرمن را دوباره به‌خدمت بگیرد.

پیشنهاد جالب به بارسلونا؛ نیمار را جذب کن!

به گزارش "ورزش سه"، پنج سال بعد از انتقال باورنکردنی و 222 میلیون یورویی نیمار از بارسلونا به پاری‌سن ژرمن در تابستان سال 2017، او همچنان گران‌قیمت‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال را به خود اختصاص داده است. دیروز ناصر الخلیفی، رئیس پاری‌سن ژرمن، در مصاحبه‌ای با مارکا در مورد آینده نیمار مدعی شد نمی‌تواند در این مورد در رسانه‌ها صحبت کند و روند این مذاکرات خصوصی است. این مصاحبه باعث شد شایعاتی در مورد احتمال جدایی نیمار مطرح شود و حالا از بارسلونا یکی از نامزدهای توافق با این ستاره تکنیکی نام برده شده است.

هنوز سه سال دیگر از قرارداد نیمار، ستاره 30 ساله و برزیلی پاری‌سن ژرمن با این باشگاه باقی مانده است. اما نشریه ال چیرینگیتو امروز در گزارشی مدعی شد به نظر می‌رسد که پاری‌سن ژرمن به‌دنبال دریافت پول نقد در فصل تابستان باشد و به همین علت احتمال فروش این ستاره برزیلی وجود دارد. 

1714465

اما نیمار ممکن است تنها در صورتی مایل به ترک پاری‌سن ژرمن باشد، که بتواند به بارسا بازگشته و دوباره لباس تیم سابق خود را به تن کند. مدیران باشگاه اسپانیایی تمام فکر و ذکر خود را برای جذب رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ در تابستان امسال متمرکز کرده‌اند، اما به این باشگاه پیشنهاد شده که با رقمی در حدود 50 میلیون یورو می‌تواند برای خرید نیمار اقدام کند. 

یوونتوس نیز دیگر نام مطرح شده در بازار برای توافق با این بازیکن در فصل تابستان است، اما دستمزد 30 میلیون یورویی او در سال باعث شد جذب نیمار برای هر باشگاهی بسیار سخت و تقریبا غیرممکن باشد. حداقل بارسلونا که فعلا به این موضوع فکر نمی‌کند و اولویت‌های دیگری دارد.

دیدگاه‌ها