کد خبر : 1830334 | 02 تیر 1401 ساعت 13:37 | 7.9K بازدید | 12 دیدگاه

دنبال آرامش هستم و با بیرون نشستن مشکلی ندارم

عنایتی: در صفحه من توهین‌ها خیلی کم است!

سرمربی فصل گذشته هوادار می‌گوید برای خودش برنامه‌ریزی دارد و با اینکه امسال تیم نداشته باشد مشکلی ندارد.

عنایتی: در صفحه من توهین‌ها خیلی کم است!

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی در آکادمی ملی فوتبال در جمع خبرنگاران حاضر شد و پاسخگوی سوالات‌شان بود. او ابتدا در مورد انتخاب ساکت الهامی به‌عنوان سرمربی هوادار گفت: سرمربیگری آقای ساکت الهامی برای تیم هوادار را تبریک می‌گویم. انشاالله در این باشگاه موفق باشند. خیلی تشکر می‌کنم از دوستان خوبم و مالکین این باشگاه. در این سه سالی که در خدمت هوادار بودم به اهدافی که داشتیم رسیدیم. امسال شرایط جوری پیش رفت که نتوانستیم خدمت این دوستان باشیم و برای‌شان آرزوی موفقیت می‌کنیم. پیشنهادات دیگر هم وجود دارد‌ و همه ما برای آینده‌مان برنامه‌ریزی داریم. من هم برای آینده مربی‌گری‌ام احتیاج به آرامش دارم و می‌خواهم جایی کار کنم که از هرلحاظ آرامش ایجاد شود و بتوانم کار خودم را انجام دهم. با بیرون نشستن مشکلی ندارم و ترجیح می‌دهم جایی باشم که آرامش داشته باشم.

او در مورد حواشی‌ای که پس از نشست با آجورلو ایجاد شده بود بیان کرد: هجمه‌ها در صفحات مجازی هست و در باشگاه استقلال این حساسیت وجود داشت. به سردار آجرلو و تیم‌شان تبریک می‌گویم. یک سرمربی آوردند و همه باید حمایت کنند و شرایط را برای موفقیت او فراهم کنند. ما هم صحبت کردیم ولی در صفحه من توهین‌ها خیلی کم بود و همه نگران بودند و نمی‌خواستند اتفاقات مربی‌های دیگر برای من تکرار شود. مربیگری جای ترس نیست و جای ریسک است.

عنایتی در مورد گلایه وریا از نحوه جدایی کاپیتان‌های استقلال گفت: وریا نه‌تنها به لحاظ فنی بلکه به لحاظ اخلاقی و رهبری کردن تیم برای استقلال پوئن‌های خوبی دارد. اینکه ما یک شرایطی را ایجاد کنیم که بزرگان شرایط بهتری داشته باشند خوب است. هنوز در این دوران لیگ برتر یاد نگرفته‌ایم که چگونه حرفه‌ای رفتار کنیم و این خیلی بد است. خیلی راحت می‌شود با یک جشن و احترام خوب از یک بازیکن قدردانی کرد.  لیگ ما اسما حرفه‌ای است و این کارهای کوچک را می‌توانیم انجام دهیم. وریا فوق العاده برای تیم استقلال زحمت کشیده و در شرایط خیلی سخت یک دوره حکم سرمربی، تدارکات و کاپیتان را داشت. باید قدردان آدم‌هایی باشیم که یک زمانی کمک حال ما بودند. با شناختی که از آقای آجورلو و دوستان دارم مطمئنا اتفاق خوبی می‌افتد.

عنایتی در مورد اینکه آیا پیشنهاد احتمالی حضور در کادرفنی استقلال را می‌پذیرد یا خیر بیان کرد: من برنامه‌هایی برای خودم دارم و حتما آقای ساپینتو دستیارانی برای خودش می‌آورد و هنوز به این موضوع جدی فکر نکردم چون نمی‌خواهم از سرمربی‌گری دور شوم.

او ادامه داد: من برای استقلال هیچ موقع مالی صحبت نکردم و هرموقع به من نیاز بود همه توانم را برای موفقیتش می‌گذارم. اینکه موفق می‌شوم یا نه در کار دیده می‌شود. تا آخر از استقلال حمایت می‌کنم و برای موفقیتش هرکار از دستم بربیاید انجام می‌دهم.

عنایتی در مورد بحث نقل و انتقالات ایران که تست‌های پزشکی اغلب بعد از ثبت قرارداد گرفته می‌شود گفت: ما فقط اسم حرفه‌ای بودن را داریم و همین ارقامی که راجع به بازیکن‌ها صحبت می‌شود شاید در دنیای فوتبال عجیب و غریب نیست اما برای ما شرایط وحشتناکی را ایجاد کرده است. چند تیم هستند که می‌توانند خیلی خوب خرید کنند، چند تیم متوسط هستند و چند تیم هم باید ببیند آخر بازار چه گیرشان می‌آید. شفافیت مالی در هیچ‌کدام از باشگاه‌ها نیست و دو سه تیم را همیشه در کورس قهرمانی داریم. این‌ها را که می‌بینیم متوجه می‌شویم خیلی عجیب نیست که بازیکن پس از قرارداد تست پزشکی بدهد. کار سختی هم نیست و اگر برنامه‌ریزی خوبی شود این‌ها حل می‌شود.

دیدگاه‌ها