کد خبر : 1830354 | 02 تیر 1401 ساعت 15:25 | 34.6K بازدید | 9 دیدگاه

آینده عثمان دمبله در ابهام؛

آخرین تلاش سرمربی بارسلونا؛ ستاره راضی می‌شود؟

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا تمام تلاش خود را می‌کند تا عثمان دمبله را متقاعد به تمدید قرارداد کند.

آخرین تلاش سرمربی بارسلونا؛ ستاره راضی می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد عثمان دمبله، وینگر فرانسوی و جوان بارسلونا در پایان ماه جاری با این باشگاه به اتمام می‌رسد و علی‌رغم تلاش مکرر مدیران این باشگاه در ماه‌های اخیر، عثمان دمبله هنوز برای ماندن به نوکمپ به توافق نرسیده است. سایت گل در گزارشی مدعی شد ژاوی همچنان یکی از طرفداران بزرگ عثمان دمبله بوده و معتقد است که او می‌تواند در فصل آینده در این تیم نقشی حیاتی ایفا کند.

1685037

این سرمربی جوان امیدوار است علی‌رغم مشکلاتی که عثمان دمبله در ماه‌های اخیر با هیئت‌مدیره باشگاه داشته، بتواند روی پروژه متقاعد کردن این بازیکن برای ماندن در بارسا کار کند. عثمان دمبله همچنین مورد توجه تیم‌هایی چون چلسی و پاری‌سن ژرمن نیز قرار گرفته، اما هنوز پیشنهادی رسما از سوی این دو باشگاه ارسال نشده و همین مسئله ژاوی را امیدوار به حفظ این ستاره فرانسوی برای فصل بعد کرده است. اطرافیان نزدیک به این بازیکن به این نکته اشاره می‌کنند که خود عثمان دمبله علاقه دارد زیر نظر ژاوی به بازی کردن ادامه دهد و علاقه خاصی به این سرمربی اسپانیایی دارد.

مدیران بارسلونا معتقدند اگر دمبله پیشنهادی نداشته یا ادعاهای درخواست‌های خود را کاهش دهد، شاید گزینه تمدید وجود داشته باشد. البته با توجه به برگزاری جام جهانی در اواسط فصل آینده، اولویت دمبله این است که در اسرع وقت در گروه جدید مستقر شده و تمرینات خود را شروع کند. به هر حال با توجه به تماس روزانه ژاوی با دمبله، هنوز کورسوی امیدی برای ماندن این بازیکن در نوکمپ وجود دارد.

دیدگاه‌ها