کد خبر : 1830361 | 02 تیر 1401 ساعت 16:50 | 54.1K بازدید | 14 دیدگاه

انتقال احتمالی به ختافه؛

گرت بیل بغل‌دست رئال مادرید بازی می‌کند

آنخل تورس، رئیس باشگاه ختافه، همچنان به دنبال جذب گرت بیل، ستاره سابق رئال مادرید است.

گرت بیل بغل‌دست رئال مادرید بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، دوران پرحاشیه و البته پرفراز و نشیت گرت بیل، ستاره باتجربه و ولزی در باشگاه رئال مادرید به اتمام رسید و او بعد از 9 سال از این تیم جدا شد. با توجه به در پیش بودن رقابت‌های جام جهانی، گرت بیل پروسه خداحافظی خود را برای یک فصل دیگر به تعویق انداخته و قصد دارد فصل بعد نیز همچنان به حضور در میادین ادامه دهد. نام چند تیم برای جذب این بازیکن مطرح شده و به نظر می‌رسد در این میان قصد ختافه از بقیه جدی‌تر است.

1717032

چندی قبل بود که آنخل تورس، رئیس این باشگاه فاش کرد که ستاره سابق رئال مادرید به ختافه پیشنهاد شده، اما جاناتان بارنت، مدیر برنامه گرت بیل قویا این ادعا را رد کرده و این شایعه را تکذیب کرد. اما نشریه موندو دپورتیوو امروز در گزارشی مدعی شد مدیران باشگاه ختافه متقاعد شده‌اند که گرت بیل و خانواده‌اش از زندگی در مادرید رضایت داشته و ترجیح می‌دهند در فصل آینده نیز در پایتخت اسپانیا باقی بمانند.

به نظر می‌رسد روسای ختافه با مدیران رئال مادرید در مورد احتمال جذب گرت بیل تماس گرفته و در مورد عملکرد این بازیکن سوال کرده‌اند که پاسخ در مورد حرفه‌ای بودن و رفتار گرت بیل مثبت بوده است. به نظر می‌رسد ختافه به گرت بیل پیشنهاد قراردادی بر اساس پرداخت به ازای تعداد بازی را ارائه خواهد داد.

دیدگاه‌ها