کد خبر : 1830368 | 02 تیر 1401 ساعت 17:40 | 17.6K بازدید | 9 دیدگاه

مذاکره رو در رو برای دی‌یونگ؛ یونایتد بی‌خیال نمی‌شود

در تازه‌ترین تحول در ماجرای انتقال فرانکی دی‌یونگ، دو باشگاه یونایتد و بارسا مشغول مذاکرات مستقیم و رو در رو درباره این ستاره هلندی هستند.

مذاکره رو در رو برای دی‌یونگ؛ یونایتد بی‌خیال نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، احتمال انتقال فرانکی دی‌یونگ، هافبک هلندی بارسلونا، به منچستریونایتد از خبرسازترین شایعات نقل و انتقالات تابستانی بوده. با وجود انتشار لحظه‌ای اخبار متناقض در این باره، آنچه تا این لحظه قطعی به نظر می‌رسد این است که شیاطین سرخ بیش از هر زمان دیگری برای خرید دی‌یونگ مصمم هستند و قصد دارند با قطعی کردن این خرید به بازار پیام جدیت بدهند. اما از سوی دیگر بارسلونا روی رقم درخواستی خود ایستاده و به کمتر از آن راضی نیست.

فابریزیو رومانو، روزنامه‌نگار مشهور ایتالیایی، در جدیدترین توییت خود درباره این پرونده گفت که در حال حاضر دو باشگاه مشغول مذاکرات مستقیم و گفت‌وگوی رو در رو درباره سرنوشت دی‌یونگ هستند.

1722951
منچستریونایتد و بارسلونا در مورد فرانکی دی یونگ مذاکره مستقیم می‌کنند. دو طرف بر سر مبلغ انتقال اختلاف دارند و بارسا به یونایتد اعلام کرده بازیکن هلندی‌اش را به قیمتی کمتر از 86 میلیون یورو نخواهد فروخت.

درحالی‌که رقبای یونایتد در انگلیس، منچسترسیتی، لیورپول، آرسنال و تاتنهام، خرید بازیکن را آغاز کرده‌اند، شیاطین سرخ به‌شدت تحت فشار قرار دارند تا با خرید یک چهره برجسته، نشان دهند که از رقبایشان عقب نیستند. به نظر می‌رسد یونایتد در حال حاضر همه توان خود را برای خرید دی‌یونگ بسیج کرده و تا زمان راحت شدن خیالش از این بابت، در جبهه‌های دیگر فعالیتش را به حال تعلیق درآورده.

1722029

با اینحال دو باشگاه بر سر مبلغ انتقال ستاره هلندی اختلاف نظر دارند؛ یک اختلاف نظر 16میلیون یورویی. برای یونایتد خرید دی‌یونگ اهمیتی بیشتر از به خدمت گرفتن یک هافبک برجسته دارد چرا که می‌تواند یک پیام مهم به بازار نقل و انتقالات باشد. وقتی تیمی مثل یونایتد قرار نیست فصل آینده در چمپیونزلیگ بازی کند، زمانی که این تیم با سرمربی جدیدش تن‌هاخ پروژه‌ای تازه را آغاز کرده، خرید چهره‌ای مثل دی‌یونگ پیامی مهم به سایر فوتبالیست‌ها مخابره می‌کند: اینکه شرایط باشگاه عالی است و می‌تواند شانه به شانه باشگاه‌های بزرگ، ستاره‌های نامداری مثل دی یونگ را به‌خدمت بگیرد.

دیدگاه‌ها