کد خبر : 1830370 | 02 تیر 1401 ساعت 18:20 | 74.3K بازدید | 47 دیدگاه

ناصر الخلیفی:

منتظر باشید؛ بهترین مسی تاریخ در راه است

رئیس PSG می‌گوید فصل آینده شاهد عملکرد درخشان لیونل مسی خواهیم بود و بهترین مسیِ تاریخ را با پیراهن پاری‌سن ژرمن خواهیم دید.

منتظر باشید؛ بهترین مسی تاریخ در راه است

به گزارش "ورزش سه"، ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری‌سن ژرمن، می‌گوید با وجود مشکلاتی که لیونل مسی، فصل گذشته در اولین فصل حضورش در PSG داشت، او در فصل آینده در پاریس جا خواهد افتاد و دنیای فوتبال شاهد بهترین مسی تاریخ خواهد بود.

1722952

تابستان سال گذشته، ورود مسی، ابرستاره‌ای که هفت توپ طلا در کارنامه دارد، به پاریس با سر و صدای زیادی همراه بود. اما مسی نتوانست در این یک فصل آنطور که از نامش انتظار می‌رفت درخشان ظاهر شود و عملکرد بی‌نظیر خود با پیراهن بارسا را با پیراهن تیم پاریسی تکرار کند.

مسی به‌زودی 35ساله می‌شود و از قراردش با PSG دوازده ماه باقی مانده. اما الخلیفی با یک پیش‌بینی جسورانه می‌گوید شک ندارد که موتور مسی از فصل آینده روشن خواهد شد و در سالی‌ که با برگزاری جام جهانی همراه است، او بهترین نمایش دوران فوتبالش را نشان خواهد داد.

1722953

ناصر الخلیفی در مصاحبه با نشریه فرانسوی لوپاریزین گفت:" در اینکه مسی، به‌عنوان کسی که با هفت توپ طلا رکورددار به‌دست آوردن این جایزه است فصل گذشته بهترین فصل دوران فوتبالش را پشت سر نگذاشت، هیچ شکی نیست. اما فراموش نکنید که او بعد از 20 سال حضور در بارسلونا تازه در حال کشف یک کشور جدید، یک شهر جدید، یک لیگ جدید، یک تیم جدید، و یک فرهنگ جدید بود. در ضمن او به ویروس کرونا هم مبتلا شده بود".

رئیس باشگاه پاری‌سن ژرمن در ادامه مصاحبه‌اش با لوپاریزین، پیش‌بینی جسورانه خود درباره مسی را به این‌صورت مطرح کرد:" فصل گذشته برای مسی آسان نگذشت ولی فصل آینده شاهد بهترین مسی تاریخ خواهیم بود".

دیدگاه‌ها