کد خبر : 1830373 | 02 تیر 1401 ساعت 18:45 | 14.8K بازدید | 28 دیدگاه

ایجنت سابق ستاره برزیلی:

نیمار تا قهرمان چمپیونزلیگ نشود از PSG نمی‌رود

با اینکه شایعات زیادی درباره آینده باشگاهی نیمار مطرح است ولی مدیر برنامه‌های او می‌گوید ستاره برزیلی برای باقی ماندن در پاری‌سن ژرمن مصمم است.

نیمار تا قهرمان چمپیونزلیگ نشود از PSG نمی‌رود

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه امسال تابستان شایعاتی درباره احتمال ترک پاری‌سن ژرمن توسط نیمار مطرح شده ولی مدیر برنامه‌های سابق او می‌گوید نیمار مصمم به باقی ماندن در PSG است و تا زمانی که با پیراهن این تیم فاتح لیگ قهرمانان نشود؛ جدا نخواهد شد.

پاری‌سن ژرمن در سال 2017 نیمار را در شرایطی از بارسلونا به‌خدمت گرفت که با پرداخت 222 میلیون یورو باعث شد نام نیمار به‌عنوان گران‌ترین ستاره آن روزهای دنیای فوتبال مطرح شود. اما اخیرا رسانه‌ها گزارش دادند که نظر PSG درباره نیمار حالا برگشته و باشگاه فرانسوی تابستان امسال مایل است به پیشنهاد باشگاه‌های دیگر درباره او گوش دهد.

1722956

اما قرارداد نیمار با PSG تا سه سال دیگر اعتبار دارد و مدیر برنامه‌های سابق او می‌گوید ستاره برزیلی مصمم است با پاری‌سن ژرمن قهرمان چمپیونزلیگ شود و تا زمانی که این اتفاق تاریخی رخ ندهد قصد جدایی از این تیم را نخواهد داشت.

واگنر ریبیرو، مدیر برنامه‌های سابق نیمار، در گفت‌وگو با وب‌سایت گل گفت:" نیمار یک رویا دارد؛ قهرمان چمپیونزلیگ شدن با پیراهن PSG. با وجود همه شایعات درباره احتمال جدایی او، نیمار انگیزه بالایی دارد و تا زمانی که به این هدف برسد دست از تلاش برنخواهد داشت".

ایجنت سابق ستاره برزیلی در ادامه گفت:" نیمار از پروژه ناصر الخلیفی راضی است چرا که هر سال که می‌گذرد الخلیفی، تیم را بهتر می‌کند. آنها اخیرا مرکز تمرینی جدیدشان را افتتاح کردند که یکی از بهترین مراکز تمرینی دنیا خواهد بود. خلیفی می‌خواهد بهترین بازیکن‌ها را در PSG جمع کند".

دیدگاه‌ها