کد خبر : 1830401 | 02 تیر 1401 ساعت 23:27 | 38.4K بازدید | 1 دیدگاه

فرناندس: برای فوتبال اینجایی نه فیلم گرفتن!

تصاویری از برونو فرناندس، ستاره منچستریونایتد، منتشر شده که او را در حال تمسخر دو هم‌تیمی موبایل به دستش نشان می‌دهد.

فرناندس: برای فوتبال اینجایی نه فیلم گرفتن!

به گزارش "ورزش سه"، تصاویری که در شبکه‌های اجتماعی از برونو فرناندس، ستاره پرتغالی منچستریونایتد، منتشر شده خبرساز شده است. فرناندس در این تصاویر دو بازیکن برزیلی هم‌تیمی‌اش، فرد و الکس تلس را به‌خاطر موبایل به دست گرفتن دائمی مسخره کرده و خطاب به آنها می‌گوید شما برای فوتبال بازی کردن اینجایید نه برای فیلم گرفتن.

1723038

ویدیوی مورد اشاره در بیرون از ساختمان مجموعه تمرینی منچستریونایتد ضبط شده.

بعد از صحبت‌های تمسخرآمیز فرناندس، شوخی‌های دوطرفه بین او و زوج برزیلی یونایتد آغاز می‌شود و کار به جاهای باریک کشیده و صحبت‌هایی منشوری در فیلم شنیده می‌شود.

مشخص شده این فیلم در حالی گرفته شده که الکس تلس، بازیکن برزیلی یونایتد، در حال پر کردن یک فیلم تبلیغاتی بوده. یک کمپانی بازاریابی برزیلی به همراه تلس در مجموعه تمرینی یونایتد حضور داشته تا یک روز کامل زندگی او را به صورت خلاصه در اختیار بینندگان خود قرار دهد. حضور دائمی فیلمبرداران و همچنین موبایل به دست گرفتن فرد، دیگر برزیلی یونایتد، باعث وارد شدن فرناندس به ماجرا می‌شود.

ویدیوی منتشر شده از فرناندس با واکنش هواداران یونایتد در شبکه‌های اجتماعی مواجه شده. یکی از هواداران نوشت:" هیچکس به تعطیلات تابستانی به اندازه برونو احتیاج ندارد. او باید برود و استرسش را تخلیه کند".

دیدگاه‌ها