کد خبر : 1830402 | 02 تیر 1401 ساعت 23:39 | 113.6K بازدید | 64 دیدگاه

مرد اول پیروزی شیرین؛

چشم‌مان را نمی‌بندیم؛ این برد برای شماست آقای عطایی

تیم ملی والیبال ایران با ارائه یک نمایش فوق العاده موفق شد آمریکا را شکست دهد.

چشم‌مان را نمی‌بندیم؛ این برد برای شماست آقای عطایی

به گزارش "ورزش سه"، شاید خوش‌بین‌ترین هوادار والیبال ایرانی نیز فکرش را نمی‌کرد که بعد از نمایش‌های قبلی، تیم ملی والیبال ایران شانسی برای پیروزی مقابل آمریکا داشته باشد چه برسد به اینکه بتوانیم در سه ست پیاپی و به‌راحتی حریف قدرتمند خود را شکست دهیم اما این اتفاق رخ داد.

در حقیقت تیم ملی والیبال ایران یک بار دیگر نشان داد که با وجود پوست اندازی و جوانگرایی همچنان می‌تواند هر قدرت بزرگی را در دنیا به چالش بکشد. همانطور که نقاط تاریک تیم ملی در مسابقات قبلی را برجسته کردیم حالا بعد از این پیروزی بسیار شیرین باید به نکات مثبت نیز اشاره کنیم.

1723035

پس از شکست برابر ژاپن و بعد بلغارستان بود که انتقادات از بهروز عطایی اوج گرفت و بسیاری از کارشناسان و هواداران والیبال عملکرد او را زیر سوال بردند اما حالا بعد از غلبه بر آمریکا باید به ستایش از این مربی ایرانی پرداخت.

بهروز عطایی امشب در مقابل آمریکا در امر کوچینگ فوق‌العاده عمل کرد. او به موقع وقت استراحت گرفت، در بهترین زمان‌های ممکن از ویدئو چک استفاده کرد و در نهایت تعویض فوق العاده او یعنی آوردن امیررضا سرلک به زمین اوج کار این مربی بود. در واقع باید این برد شیرین را به نام بهروز عطایی ثبت کرد؛ کسی که در این چند روز فشارهای زیادی را تحمل کرد اما با پیروزی بر آمریکا نشان داد که می‌شود روی او حساب کرد.

دیدگاه‌ها