کد خبر : 1830407 | 03 تیر 1401 ساعت 00:02 | 13.4K بازدید | 14 دیدگاه

اسماعیل نژاد: خدا را شکر که دل مردم را شاد کردیم

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران با ابراز خرسندی از شاد کردن دل مردم ایران با پیروزی برابر آمریکا، گفت: از نظر روحی و بدنی خسته نشدیم هرچند تمام توان‌مان را گذاشتیم.

اسماعیل نژاد: خدا را شکر که دل مردم را شاد کردیم

به گزارش "ورزش سه"، امین اسماعیل‌نژاد پس از بازی برابر تیم ملی آمریکا اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنیم که توانستیم بازی را سه بر صفر ببریم. از نظر روحی و بدنی خسته نشدیم هرچند تمام توان‌مان را گذاشتیم.

وی افزود: روز گذشته و امروز کادر فنی آنالیز کاملی از بازیکنان حریف در اختیارمان گذاشتند و خدا را شاکریم که دل مردم را شاد کردیم.

این بازیکن با تاکید بر تلاش بازیکنان تصریح کرد: انشالله بتوانیم با همین روند بازی‌ها را ادامه داده و به نتیجه دلخواه‌مان برسیم.

وی در پایان درباره این که حتی یک ست را هم به آمریکا واگذار نکردند، گفت: دیروز برابر بلغارستان روز بد تیم ایران بود و امروز توانستیم عملکرد خوبی از خود نشان دهیم. می‌توانیم بهتر از این هم باشیم ولی به هرحال خوشحالیم که بازی را به بهترین شکل به پایان رساندیم.

تیم ملی والیبال ایران در ششمین مسابقه خود در لیگ ملت‌ها 2022 موفق به شکست تیم آمریکا شد تا به سومین برد خود در این رقابت‌ها دست یابد.

دیدگاه‌ها