کد خبر : 1830432 | 03 تیر 1401 ساعت 11:01 | 90.4K بازدید | 12 دیدگاه

ایران - برزیل؛ دوئل برای برد شماره چهار در لیگ ملت‌ها

تیم‌های ملی والیبال برزیل و ایران که در حال حاضر با سه برد و 9 امتیاز، در رتبه‌های هفتم و نهم جدول قرار دارند، در چهارمین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها در صوفیه بلغارستان به مصاف یکدیگر می‌روند.

ایران - برزیل؛ دوئل برای برد شماره چهار در لیگ ملت‌ها

به گزارش "ورزش سه"، چهارمین روز هفته دوم مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال 2022 در گروه مردان روز جمعه سوم تیر با شش دیدار در دو شهر کوئزون فیلیپین و صوفیه بلغارستان پیگیری می‌شود.

تیم‌های ملی والیبال برزیل و ایران که در حال حاضر با سه برد و 9 امتیاز، در رتبه‌های هفتم و نهم جدول قرار دارند از ساعت 18 به وقت تهران به مصاف یکدیگر می‌روند تا فاتح این میدان به چهارمین برد خود دست یابد.

تیم ملی والیبال ایران که شب گذشته با شکست آمریکا به برد ارزشمندی در این رقابت‌ها دست یافت، در هفتمین مسابقه خود کار بسیار سختی پیش رو دارد زیرا در کمتر از 19 ساعت بعد از مسابقه با آمریکا، باید با برزیل پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها روبرو شود.

در مجموع 31 دوره برگزار شده لیگ جهانی (28 دوره) و لیگ ملت‌ها (سه دوره) تیم ملی والیبال مردان برزیل با 10 قهرمانی، هفت عنوان نایب قهرمانی و چهار نشان برنز و مقام سومی، 21 بار بر روی سکو رفته است به همین دلیل عنوان پرافتخارترین تیم را در اختیار دارد.

1723065

دو تیم ایران و برزیل در طول تاریخ 18 بار به مصاف یکدیگر رفتند که ایران تنها سه بار فاتح میدان بوده و در 15 مسابقه مغلوب این تیم شده است.

برزیل در شش دیدار قبلی سه برد برابر استرالیا، اسلوونی و صربستان به دست آورده است و در تقابل با آمریکا، چین و لهستان نتیجه را واگذار کرده است.

تیم ایران نیز مقابل تیم‌های چین، استرالیا و آمریکا فاتح میدان شده است و برابر تیم‌های هلند، ژاپن و بلغارستان مغلوب شده است تا دو تیم ایران و برزیل شرایط تقریبا یکسانی برای این مسابقه از نظر برد و باخت در این دوره از رقابت‌ها داشته باشند.

دیدگاه‌ها