کد خبر : 1830446 | 03 تیر 1401 ساعت 12:48 | 54.6K بازدید | 23 دیدگاه

هیچ فشاری روی من نبود؛

دلیل رد پیشنهاد استقلال از زبان نکونام

سرمربی فولاد توضیحاتی در خصوص ادامه همکاری با این تیم و رد پیشنهاد استقلال ارائه داد.

دلیل رد پیشنهاد استقلال از زبان نکونام

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام اصلی‌ترین و اولین گزینه باشگاه استقلال برای جانشینی فرهاد مجیدی بود که با وجود مذاکرات طولانی مدت، حضور در جمع آبی‌پوشان را نپذیرفت و در فولاد ماندگار شد.
نکونام در مورد رد پیشنهاد سرمربیگری استقلال به برنامه ورزشگاه گفت: همه واقف هستند که هر سرمربی دوست دارد که روی نیمکت استقلال، پرسپولیس، تیم ملی و تیم‌های بزرگ و پرهوادار بنشیند. اینکه گزینه استقلال بودم، برای من افتخار است و جا دارد از سردار آجورلو تشکر کنم که صحبت‌های خوبی با یکدیگر انجام دادیم.

او ادامه داد: واقعیت این است که من ترجیح می‌دهم به روش و شکلی که برای آینده‌ام ترسیم کرده‌ام، جلو بروم. نیاز نیست در این مقطع شرایط استقلال را برهم بزنم یا وضعیت خوبی که در فولاد خوزستان، باشگاه و خودم وجود دارد خراب کنم.

سرمربی فولاد با بیان اینکه باشگاه ما کاملا یک باشگاه حرفه‌ای است که همه اتفاقات آن فوق‌العاده پیش می‌رود، ابراز کرد: جا دارد از آقای گرشاسبی تشکر ویژه‌ای داشته باشم و همچنین آقایان ابراهیمی و گودرزی که زحمت می‌کشند. شرایط فولاد فوق‌العاده است و نیاز نیست مسیری را که به نظرم درست است تغییر بدهم و از آن خارج شوم.

نکونام یادآور شد: استقلال تیم بزرگی است و از بچگی هوادار آن بوده‌ام. در سال‌هایی که در استقلال بودم یا نبودم، برای این تیم آرزوی موفقیت کردم ولی من سرمربی فولاد خوزستان ماندم چون اهدافی دارم که امیدوارم به آنها برسم.

او در مورد اینکه گفته می‌شود بخاطر «ادامه روند موفقیت فولاد در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا»، «فشار احتمالی نتایج خوب فصل گذشته استقلال» یا «نیم‌نگاه به نیمکت تیم ملی ایران» پیشنهاد سرمربیگری استقلال را رد کرده است، گفت: هیچ‌کدام از این سه فرضیه درست نیست چون فشار مربیگری در همه جا وجود دارد و در هر تیمی باشید، باید برای موفقیت تلاش کنید تا به اهداف خودتان برسید.

سرمربی فولاد با تاکید بر اینکه هیچ فشاری از هیچ‌جا برای من وجود ندارد، عنوان کرد: آنقدر شرایط سخت و بزرگی در فوتبال دیده‌ام که این مسائل چیزی نیست. سال ۲۰۱۴ که بازیکن بودم و در سه مسابقه آخر توانستیم به جام جهانی صعود کنیم، فشار زیادی تحمل کردم که آن را هیچ‌وقت تجربه نکرده بودم. آن زمان بازیکن بودم ولی هیچ فشاری مثل آن مقطع را در فوتبال خودم ندیدم چون واقعا شرایط سختی بود.

نکونام ادامه داد: این مسائل که عنوان می‌شود، فشاری روی من نمی‌گذارد چون فوتبال همین است و قرار نیست تمام مربیان در هر باشگاهی که می‌روند، نتیجه بگیرند. استقلال نتایج خوبی گرفته ولی ایراداتی هم دارد که جای پیشرفت این تیم وجود خواهد داشت. هر تیمی می‌تواند پیشرفت کند و رشد داشته باشد، اما هیچ فشاری روی من برای مربیگری در استقلال به وجود نمی‌آمد.

دیدگاه‌ها