کد خبر : 1830456 | 03 تیر 1401 ساعت 13:41 | 24.1K بازدید | 13 دیدگاه

پاشازاده: کمک‌های قوی و حمایت باشگاه خیلی مهم است؛

فرمول موفقیت ساپینتو از نظر پیشکسوت استقلال

پیشکسوت استقلال معتقد است که این تیم با چند بازیکن خوب می تواند فصل موفقی داشته باشد.

فرمول موفقیت ساپینتو از نظر پیشکسوت استقلال

به گزارش "ورزش سه"، انتخاب ساپینتو به عنوان سرمربی استقلال واکنش های بسیاری داشت. مهدی پاشازاده به عنوان یکی از پیشکسوتان استقلال در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن تاکید به این موضوع که نمی توان از حالا در مورد ساپینتو قضاوت کرد گفت: مربی های خارجی در فوتبال ایران فراز و نشیب های بسیاری داشتند. مهمترین نکته برای موفقیت مربیان خارجی در ایران این است که چه دستیارانی کنار آنها باشند و اینکه باشگاه چقدر پشت آنها باشد. در این 30-20 سالی که سالی که ما بودیم نشان داده شده که هر موقع نفرات قوی در کنار مربی خارجی بودند و باشگاه هم حمایت کرده، شاهد موفقیت بوده ایم.

او در خصوص ناراحتی هواداران از عملکرد باشگاه استقلال در نقل و انتقالات تاکید کرد: سیاست باشگاه در این مورد خیلی مهم است. با بازیکنان صحبت شده که در روزهای آینده قرارداد آنها تمدید می شود. استقلال تیم خوبی دارد و با جذب 4-3 بازیکن مخصوصا در خط حمله می تواند شرایط خوبی داشته باشد.

احتمال جدایی وریا غفوری یکی دیگر از مسائل پیرامون باشگاه استقلال است که پاشازاده در مورد آن گفت: وریا بازیکن خیلی خوبی است و جدایی او از استقلال حیف است.

حضور قدرتمند پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی و جذب یک مربی سرشناس توسط سپاهان، نوید یک لیگ جذاب را می دهد که پاشازاده با تایید آن معتقد است: فکر می کنم لیگ خوبی باشد. تراکتور هم دست به کار شده است و فکر می کنم امسال لیگ جذابی باشد.

1608332

"تحویل تیم قهرمان با رکوردهایی که شکسته شد کار مربیان ایرانی بود یا نه؟" پیشکسوت آبی ها در پاسخ به این سوال گفت: تحویل گرفتن تیم قهرمان یا دهم جدول بستگی به شخصیت اجتماعی جامعه دارد که چقدر آگاه باشند و چگونه برخورد کنند. آن فصل دیگر تمام شد و مهم این است که تیم رو به جلو باشد و مسیر موفقیت را ادامه دهد. خیلی وقت ها دیده ایم، هواداران تیمی که باخته در ورزشگاه می مانند و بازیکنان را تشویق می کنند. البته از آن طرف تلاش تیم هم مهم است. این ها خیلی مهم است و هر وقت که جا افتادند فشارها و حواشی منطقی تر می شود.

او در بخش دیگری از صحبت های خود یادآور شد: پرداخت مطالبات استراماچونی و پادوانی مشکلی است که هزینه زیادی روی دست باشگاه می گذارد. همین هزینه ها را می شد در جاهای دیگری که به نفع باشگاه است خرج کرد. مثلا یک مهاجم خارجی خوب جذب کرد. به هر حال منتظریم تا ببینیم چه اتفاقی می افتاد.

پاشازاده در مورد تاسیس تلویزیون و ورزشگاه اختصاصی استقلال گفت: این ها یک چیز اصولی برای هر باشگاه حرفه ای است. اگر این طور شود به هر حال خانه خودت خواهد بود و می توانی هر کاری بکنی؛ مثلا کاغذ دیواری بزنی، رنگش را هر جور دوست داری بزنی. وقتی جایی را اجاره کنی ولی نمی توانی این کار را بکنی و اگر هم انجام دهی که پولت را دور انداخته ای!

دیدگاه‌ها