کد خبر : 1830466 | 03 تیر 1401 ساعت 14:59 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

مبارزه ۴ تکواندوکار ایران در روز دوم رقابت‌های آسیا

بیست و پنجمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی آسیا فردا شنبه چهارم تیرماه با حضور چهار نماینده ایران در کره جنوبی پیگیری می‌شود.

مبارزه ۴ تکواندوکار ایران در روز دوم رقابت‌های آسیا

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در ادامه این رقابت ها که با حضور ۳۸۶ تکواندوکار از ۳۴ کشور در سالن «هوبان» شهر چانچئون جریان دارد، فردا شنبه در روز دوم مبارزات اوزان ۵۸- و ۷۴- کیلوگرم مردان، ۴۹- و ۶۲- کیلوگرم زنان برگزار خواهد شد که تیم کشورمان در هر چهار وزن نماینده دارد.

در وزن ۵۴- کیلوگرم که ۱۸ تکواندوکار ثبت نام کرده‌اند، مهدی حاج موسایی دور نخست به دیدار «مارک خلیفه» از لبنان می‌رود و در ادامه برای رفتن به نیمه نهایی با یکی از تکواندوکاران، کویت، تیمور شرقی یا پاکستان مبارزه خواهد کرد. در قسمت بالای جدول نیز تکواندوکاران قزاقستان، چین تایپه، تایلند و عربستان برای رسیدن به نیمه نهایی تلاش می‌کنند.

میرهاشم حسینی نماینده ایران در المپیک توکیو، در وزن ۷۴- کیلوگرم به میدان می رود. وی در دور نخست استراحت دارد، سپس با برنده چین و اندونزی پیکار می‌کند. در این وزن ۱۷ تکواندوکار حضور دارند.

در وزن ۴۹- کیلوگرم مبینا نعمت زاده در میان ۱۵ تکواندوکار ابتدا به دیدار « آدلاید دسوزا فرناندز» از تیمور شرقی می‌رود و در صورت برتری با برنده مبارزه تایلند و ازبکستان مبارزه خواهد کرد.

نسترن ولی زاده نماینده کشورمان در وزن ۶۲- کیلوگرم در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف «بک تی خیم» از ویتنام می‌رود و در صورت برتری برای رسیدن به فینال « فروزا سادیکوا» از ازبکستان را پیش رو خواهد داشت.

تیم ملی تکواندو ایران تاکنون یک مدال طلا توسط ناهید کیانی و دو مدال برنز توسط  نسترن ولیزاده و دانیال بزرگی کسب کرده است. 

این دوره از مسابقات تا روز دوشنبه هفتم تیرماه در کره جنوبی جریان خواهد داشت.

دیدگاه‌ها