کد خبر : 1830467 | 03 تیر 1401 ساعت 14:42 | 19K بازدید | 14 دیدگاه

نگاهی به فصل جدید لالیگا؛ ال‌کلاسیکو کنار هفت‌سین!

فدراسیون فوتبال اسپانیا روز گذشته برنامه فصل جدید رقابت‌های لالیگا را اعلام کرد.

نگاهی به فصل جدید لالیگا؛ ال‌کلاسیکو کنار هفت‌سین!

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های فصل جدید لالیگا قرار است از تاریخ چهاردهم آگوست (23 مرداد) آغاز شود و بر اساس قرعه‌کشی انجام شده هر تیم با حریفان خودش آشنا شده است. 
بر این اساس، رئال مادرید اولین دیدار رقابت‌های لالیگا را به عنوان قهرمان فصل گذشته برابر آلمریا برگزار خواهد کرد. بارسلونا نیز در هفته اول در ورزشگاه نوکمپ میزبان رایو وایکانو خواهد بود. 
یکی از حساس‌ترین دیدارهای فصل رقابت بین رئال مادرید و بارسلوناست و بنا به برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون فوتبال اسپانیا، شاگردان کارلو آنچلوتی در ال‌کلاسیکوی رفت در تاریخ 16 اکتبر  (9 مهر) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان بارسا خواهند بود. 
شاگردان ژاوی هرناندز هم در بازی برگشت باید در تاریخ 19 مارس (28 اسفند) در نوکمپ از رئال مادرید استقبال کند و به این ترتیب خاطره ال‌کلاسیکوی سال گذشته که در ساعات پایانی 29 اسفند برگزار شد زنده می‌شود.

1723098
این رقابت‌ها قرار است پس از وقفه‌ای که به دلیل برگزاری رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر در ماه نوامبر و دسامبر در آن ایجاد خواهد شد، از ابتدای سال 2023 میلادی بار دیگر از سر گرفته شود. 
با توجه به برنامه منتشر شده از سوی لالیگا، به نظر می‌رسد که این وقفه باعث شده که فصل آینده شاهد یکی از طولانی‌ترین رقابت‌ها در سال‌های اخیر باشیم، چرا که هفته پایانی این مسابقات قرار است در تاریخ چهارم ژوئن (14 خرداد 1402) برگزار شود. 
رئال مادرید در هفته پایانی برابر اتلتیک بیلبائو قرار خواهد گرفت و بارسلونا باید به مصاف سلتاویگو برود. 
دربی رفت مادرید نیز قرار است در هفته ششم در تاریخ اول سپتامبر (10 شهریور) به میزبانی اتلتیکو مادرید در ورزشگاه واندا متروپولیتانو برگزار شود. بازی برگشت نیز در هفته بیست و سوم در تاریخ هفتم اسفند در ورزشگاه خانگی رئال مادرید برگزار خواهد  شد.

دیدگاه‌ها