کد خبر : 1830472 | 03 تیر 1401 ساعت 15:41 | 43.9K بازدید | 8 دیدگاه

فداکاری ستاره آلمانی؛ شماره 10 بایرن برای مانه

لروی سانه، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، آماده است تا شماره 10 این تیم را در اختیار سادیو مانه قرار دهد.

فداکاری ستاره آلمانی؛ شماره 10 بایرن برای مانه

به گزارش "ورزش سه"، مانه چند روز قبل با امضای قراردادی به صورت رسمی از لیورپول جدا شده و پیراهن بایرن مونیخ را به تن کرد. 
موضوعی که در روزهای اخیر بسیار به آن اشاره شد این بود که تمامی شماره‌های خوب بایرن از قبل بر تن ستاره‌های این تیم بوده و انتخاب را برای این بازیکن سنگالی دشوار کرده است اما به نظر می‌رسد که راه حلی برای این موضوع پیدا شده است. 
پدر لروی سانه مدعی شده که این بازیکن آماده است تا با کمال میل پیراهن شماره 10 را در اختیار مانه قرار دهد. او در سال 2020 وقتی از منچسترسیتی به بایرن آمد این شماره را در اختیار گرفت. 

1722833


او در این باره به رادیو Futurs Medias گفت:« سادیو مانه در لیورپول و در تیم ملی سنگال با شماره 10 شناخته می‌شود، در حالی که پسر من در بایرن این شماره را به تن دارد. اگر سادیو شماره 10 را بخواهد، من اطمینان دارم که لروی بدون هیچ مشکلی این پیراهن را به او می‌دهد.»
مانه پیش از این مدعی شده بود که پس از موفقیت‌های بسیاری که با لیورپول به دست آورده به این باور رسیده که این تابستان زمان مناسبی برای جدایی از این تیم و کسب تجربه‌های جدید است. 
او در طول دوران حضورش در  آنفیلد توانست قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان را تجربه کند. این مهاجم سنگالی همچنین در 269 بازی که برای لیورپول انجام داد 120 گل برای این تیم به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها