کد خبر : 1830473 | 03 تیر 1401 ساعت 15:56 | 20.3K بازدید | 5 دیدگاه

حال عمومی ام خوب است

آل نعمه: زحمت زیادی کشیدم تا در جام جهانی باشم

دفاع وسط سابق تیم ملی که سه سال است از بازی در مستطیل سبز کناره گیری کرده می گوید ایران می‌تواند شگفتی ساز باشد.

آل نعمه: زحمت زیادی کشیدم تا در جام جهانی باشم

به گزارش "ورزش سه"، احمد آل نعمه که سال ها در تیم های خوزستانی از جمله فولاد  توپ زد در مورد اینکه این تیم می‌تواند با توجه به عملکردش در فصل قبل مدعی جدید لیگ ۲۲ باشد یا خیر به خبرنگار ما گفت: فولاد دو دوره قهرمان لیگ شده و هر سال تیمش را برای قهرمانی و کسب سهمیه می بندد و به نظرم با ماندن جواد نکونام و حفظ اسکلت تیمی و جذب یکسری نفرات برای پوشش نقاط ضعف می تواند در لیگ مدعی باشد و هم اینکه در آسیا از گروهش به مرحله بعد صعود کند. جواد نکونام شناخت کافی از استان خوزستان و تیم فولاد دارد و قطعاً ماندنش در فولاد در سال جدید می‌تواند مثمر ثمر باشد.
این بازیکن که تجربه حضور در جام جهانی در دوره کی روش  را دارد در این باره عنوان کرد: حضور در جام جهانی برایم افتخار بزرگی بود و زحمات زیادی کشیدم و همین که به ثمر رسید و حضورم در لیست ۲۳ نفره برای جام جهانی باعث افتخار است و از این بابت خدا را شکر می کنم.
وی در مورد پیش بینی اش از بازی های ایران در جام جهانی نظرش را اینگونه بیان کرد: گروه خیلی سختی داریم. در جام جهانی هیچ تیمی برای نتیجه نگرفتن نمی آید و برای پرچمش بازی می کند و مثل یک جنگ است. من از نزدیک شرایط را لمس کردم ولی ایران می تواند شگفتی ساز باشد ولی متاسفانه برنامه ریزی برای تیم ملی خوب نیست و تمام بازیکنان از این مسئله شاکی هستند. ما ۱۰ روز فیفادی داشتیم و یک بازی با تیم دوم الجزایر انجام دادیم و این خیلی برای تیم ملی کشور ما بد است. انشاالله در فیفا دی های بعدی بتوانیم بازی های دوستانه خوبی انجام بدهیم و اگر بتوانیم با تیم‌های قاره اروپا بازی کنیم خیلی خوب می شود.

1278141
آل نعمه در مورد قهرمان لیگ برتر یعنی استقلال نیز گفت:  هدف استقلال از آن اول مشخص و همیشه صدر جدول بود. نوسان و حاشیه کمتری نسبت به سال های گذشته داشت و فرهاد مجیدی در این بخش خیلی کمک کرد تا استقلال در این بخش موفق شود. استقلال خط دفاعی فوق العاده ای داشت و آقای حسینی درون دروازه درخشید. در کل فک کنم آقای مجیدی از تمام پتانسیلش به نحو احسن استفاده کرد و قهرمانی حق استقلال بود. در حال حاضر هم آقای ساپینتو آمده که امیدوارم موفق باشد.
دفاع وسط سابق فوتبال در پاسخ به این سوال که سه نفر از بهترین مدافعان در این پست را نام ببرد توضیح داد: اگر بخواهم در این باره صحبت کنم باید ببینیم آن شخص پیراهن تیم ملی را پوشیده یا نه و این خیلی مهم است. امسال سیاوش یزدانی خیلی خوب کار کرده از بچه های تیم ملی شجاع خلیل زاده هم عملکرد خوبی داشت ولی نمی شود از محمد دانشگر نام نبریم،  حتی این شانس را هم داشت که به  تیم ملی دعوت بشود. امیدوارم  این اتفاق برایش بیفتد چون بازیکن قابلی است.
آل نعمه که در سال گذشته مربیگری در استقلال اهواز را استارت زد در این باره افزود: قطعاً برای مربیگری برنامه های زیادی دارم، کلاس هایش را پیگیری می‌کنم و اگر خدا بخواهد انشاالله امسال بتوانم در مربیگری فعالیت کنم. منتظر یک سری از پیشنهادات هستم.
آل نعمه که روز گذشته جراحی فک انجام داد در این باره افزود: در بازی تنیس در هفته گذشته فکم شکست و متاسفانه مجبور به عمل جراحی شدم در حال حاضر مرخص شده ام و حال عمومی ام خوب است. از تیم پزشکی و تمام کسانی که پیگیر حالم بودند صمیمانه سپاسگزارم.

دیدگاه‌ها