کد خبر : 1830474 | 03 تیر 1401 ساعت 15:55 | 12.3K بازدید | 27 دیدگاه

امباپه: هدف اصلی ما فتح لیگ قهرمانان است

کیلیان امباپه، مهاجم پاری سن ژرمن، تاکید دارد که هدف اصلی این تیم بالا بردن جام قهرمانی لیگ قهرمانان است.

امباپه: هدف اصلی ما فتح لیگ قهرمانان است

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن موفق شد در رقابت با رئال مادرید پیروز شده و قرارداد امباپه را تمدید کند. 
مدیران این باشگاه تلاش زیادی برای حفظ این بازیکن فرانسوی انجام دادند و بسیاری از رسانه‌های فرانسوی مدعی شده بودند که آنها باور دارند حفظ امباپه در مسیر تحقق رویای فتح لیگ قهرمانان اهمیت بسیاری دارد و می‌تواند در این راه به آنها کمک کند. 
در نهایت این مهاجم تیم ملی فرانسه نیز تصمیم گرفت که پیشنهاد رئال مادرید را رد کرده و قرارداد جدیدی با پی اس جی به امضا برساند و تا سال 2025 به حضورش در این تیم ادامه دهد، تصمیمی که با حواشی بسیاری همراه بود. 
پی اس جی پیش از این یک بار موفق شده به یک قدمی فتح لیگ قهرمانان برسد و در سال 2020 تا فینال این رقابت‌ها پیش رفت اما در نهایت با یک گل برابر بایرن مونیخ شکست خورده و موفق نشد این جام را با خود به خانه ببرد. 

1715470
امباپه مصاحبه‌ای با BFMTV انجام داده که قرار است جمعه شب به صورت کامل منتشر شود. او در پاسخ به این سوال که هدف اصلی پی اس جی در رقابت‌های این فصل چیست گفت:« قهرمانی در لیگ قهرمانان هدف واضح و مبرهن پی اس جی برای فصل جدید است.»
این بازیکن موفق شد جای زلاتان ابراهیموویچ را در رده دوم بهترین گلزنان پاری سن ژرمن از آن خود کند و حالا ادینسون کاوانی را در رده بالاتر از خودش می‌بیند. 
او درباره شکست رکورد این بازیکن اروگوئه‌ای در سه سال پیش رو اظهار داشت:« اگر بتوانم به همین روند ادامه دهم، هیچ دلیلی وجود ندارد که نتوانم این کار را انجام دهم. اگر موفق به انجام این کار شوم برایم اتفاقی باورنکردنی خواهد بود.»

دیدگاه‌ها