کد خبر : 1830487 | 03 تیر 1401 ساعت 22:45 | 31.2K بازدید | 11 دیدگاه

گزارش موندودپورتیوو

سه نارضایتی بارسلونا از تقویم فصل جدید لالیگا

بارسلونا از اینکه دور رفت در ال کلاسیکو میهمان است خوشحال نیست.

سه نارضایتی بارسلونا از تقویم فصل جدید لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، تقویم فصل 23-2022 لالیگا شب گذشته اعلام شد و بر این اساس تیم ها رقبای خود و تاریخ بازی های را تا پایان فصل شناختند. این نودهمین دوره از رقابت های لالیگا محسوب می شود و رئال در آن مدافع عنوان قهرمانی است.

1711700

رقابت های امسال به دلیل در پیش بودن جام جهانی تا هفته 14 پیگیری می شود و سپس یک ماه و نیم در آن وقفه ایجاد خواهد شد. در واقع یک مینی لیگ 14 هفته ای در ابتدا خواهیم داشت که نتایج آن می تواند روی 24 هفته بعدی تاثیرگذار باشد.

طبق گزارش منتشر شده در موندودپورتیوو، بارسلونا سه نارضایتی از این تقویم دارد. ابتدا اینکه در هفته های ابتدایی دو بازی سخت و دشوار در زمین سوسیداد و سویا پیش رو دارند. دوم اینکه بر خلاف سال های اخیر، این بار میزبان بازی رفت ال کلاسیکو رئال خواهد بود. دیداری که 16 اکتبر در برنابئو برگزار می شود. 

1723126

همچنین بارسلونا در دور رفت لالیگا هر 5 بازی خود برابر تیم های بالای جدول فصل گذشته را باید در زمین حریفان برگزار کند. برابر رئال، اتلتیکو، سویا، بتیس و سوسیداد بارسا ابتدا میهمان خواهد بود و در دور برگشت میزبان. بارسلونا البته از اینکه در شش بازی میان هفته این فصل تنها در دو بازی میزبان خواهد بود(برابر ویارئال و اوساسونا در هفته های 10 و 33)، خوشحال است.

بارسلونا البته خوب می داند که موفقیت در این فصل نه به تقویم که به هوشمندی تیم مدیریت ورزشسی در نقل و انتقالات و نیز درایت ژاوی و کادرش بستگی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها