کد خبر : 1830488 | 03 تیر 1401 ساعت 18:48 | 44.1K بازدید | 4 دیدگاه

ستاره فرانسوی قصد ماندن دارد

دمبله به ژاوی رو انداخت؛ لطفا با رئیس حرف بزن!

عثمان دمبله به عنوان آخرین راهکار از ژاوی خواسته بود تا با خوان لاپورتا حرف بزند به این امید که پیشنهاد تمدید جدیدی به وی ارائه شود.

دمبله به ژاوی رو انداخت؛ لطفا با رئیس حرف بزن!

به گزارش "ورزش سه"، عثمان دمبله علی رغم تمام شایعات، علاقه‌مند به ماندن در بارسلوناست ولی نه با پیشنهادی که هفت ماه پیش از باشگاه دریافت کرد. او حالا تا گردن در آب است و تنها شش روز دیگر قراردادش به اتمام خواهد رسید.

1702006

طبق ادعای آاس، دمبله در تمام هفته های اخیر در انتظار عقب نشینی باشگاه و دریافت پیشنهاد تمدید جدید بود ولی این پیشنهاد هرگز به دست وی نرسید. ستاره فرانسوی چند روز پیش در تماس با ژاوی، سرمربی بارسا و بزرگترین تحسین کننده خود تماس گرفت و خواهش کرد او میانجی گری کند تا بارسا پیشنهاد بهتری برای وی ارسال کند اما ژاوی آب پاکی را روی دست او ریخت و در پاسخ گفت که موضع باشگاه تغییرناپذیر است؛ یا همین را می پذیری یا باید جدا شوی.

1723129

دمبله از چلسی و پی اس جی پیشنهاداتی روی میز دارد ولی اولویت او ماندن در بارسلوناست و با توجه به شخصیتی که دارد و اصرار مدیر برنامه هایش، احتمالا به یکی از این دو پیشنهاد پاسخ مثبت خواهد داد. در میان هواداران بارسلونا نسبت به او دودستگی وجود دارد. برخی معتقدند باشگاه باید پیشنهاد بهتری به او ارائه دهد چرا که او تفاوت ها را در زمین رقم می زند و بسیار نیز مورد قبول ژاوی قرار دارد اما برخی دیگر تسلیم شدن باشگاه در مقابل خواسته های دمبله را غیرمنطقی و مقابل ارزش های بارسلونا می دانند. از سوی دیگر مشخص نیست که پیشنهاد تمدید بارسا پس از 30 ژوئن، هنوز معتبر است یا منقضی خواهد شد. دمبله احتمالا تنها شش روز دیگر برای تصمیم گیری نهایی مهلت دارد.

دیدگاه‌ها