کد خبر : 1830495 | 03 تیر 1401 ساعت 20:08 | 21.2K بازدید | 12 دیدگاه

اسماعیل‌نژاد و لوکارلی امتیازآورهای بازی ایران-برزیل

امین اسماعیل‌نژاد و ریکاردو لوکاری مشترکا عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و برزیل را در چهارمین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها از آن خود کردند.

اسماعیل‌نژاد و لوکارلی امتیازآورهای بازی ایران-برزیل

به گزارش "ورزش سه"، چهارمین روز هفته دوم مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال 2022 در گروه مردان امروز (جمعه سوم تیر) با شش دیدار در دو شهر کوئزون فیلیپین و صوفیه بلغارستان پیگیری می‌شود.
تیم‌های ایران و برزیل از گروه چهارم این رقابت‌ها در شهر صوفیه به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان بهروز عطایی سه بر صفر مغلوب حریف قدرتمند خود شدند.

امین اسماعیل‌نژاد و ریکاردو لوکاری با کسب 15 امتیاز به صورت مشترک عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و برزیل را در چهارمین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها از آن خود کردند.
تیم ملی والیبال ایران نیز در مجموع ست‌های این مسابقه 70 امتیاز کسب کرد که به ترتیب 35 پوئن در حمله، پنج امتیاز در دفاع، چهار پوئن سرویس و 26 امتیاز از اشتباهات بازیکنان برزیل بود.

پرافتخارترین تیم والیبال جهان نیز در مجموع ست‌های این مسابقه 80 امتیاز کسب کردند که شامل 50 امتیاز حمله، هفت دفاع، پنج پوئن سرویس و 18 امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم ایران بود.

مردان والیبال ایران ساعت 15 فردا (شنبه چهارم تیرماه) در سومین و آخرین مسابقه خود در هفته دوم لیگ ملت‌ها به مصاف کانادا می‌روند.

دیدگاه‌ها