کد خبر : 1830496 | 03 تیر 1401 ساعت 20:12 | 36K بازدید | 6 دیدگاه

تزریق پول به خزانه

چلسی وارد می‌شود؛ 200 میلیون برای خریدهای جدید

مدیران باشگاه چلسی از سرمربی آلمانی خود برای تقویت ترکیب این تیم حمایت می‌کنند.

چلسی وارد می‌شود؛ 200 میلیون برای خریدهای جدید

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد که باشگاه چلسی تابستان پرکاری را در بازار نقل‌وانتقالات با احتمال جدایی حکیم زیاش، کریستین پولیسیچ، سزار آسپیلیکوئتا، مارکوس آلونسو و آندریاس کریستینسن از این تیم در پیش دارد، این در حالی است که آنتونیو رودیگر هم از جمع آبی‌پوشان لندنی جدا و به رئال مادرید پیوست.

1718365

نشریه تلگراف انگلیس حالا خبر می‌دهد که تاد بولی مالک مشترک باشگاه چلسی در نشستی که اخیراً با توماس توخل داشته به او قول در اختیار قرار دادن بودجه‌ای 200 میلیون یورویی برای جذب بازیکنان جدید را داده است. از بازیکنانی همچون رحیم استرلینگ از منچسترسیتی، ریچارلیسون از اورتون و عثمان دمبله از بارسلونا به عنوان گزینه‌های مدنظر چلسی برای جانشینی روملو لوکاکو یاد شده است، بازیکنی که بازگشتش به اینتر به صورت قرضی قطعی شده است.

1691410

اولویت چلسی خرید دو مدافع میانی است و ژول کنده از سویا و ماتایس دی‌لیخت از یوونتوس جزو اولویت‌های اصلی آنها به این منظور به شمار می‌روند. جاناتان کلاوس مدافع- بال تیم لانس فرانسه هم مدنظر توماس توخل است و به نظر می‌رسد تقویت خط دفاعی چلسی اولویت این مربی آلمانی است.

اخیراً کنسرسیومی به رهبری تاد بولی سهام باشگاه چلسی را به ارزش 4.25 میلیارد پوند خریداری کرد. باشگاه چلسی قبل از اینکه مالک آن رومن آبراموویچ به دلیل ادعای ارتباط با ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه پس از حمله به اوکراین تحریم شود، سهامش را در ماه مارس برای فروش گذاشته بود.

دیدگاه‌ها