کد خبر : 1830510 | 03 تیر 1401 ساعت 22:14 | 59.3K بازدید | 9 دیدگاه

بازیکن بزرگی است ولی...

واکنش رسمی بایرن به شایعه جذب رونالدو

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن، شایعه جذب کریستیانو رونالدو را رد کرد.

واکنش رسمی بایرن به شایعه جذب رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، شرایط منچستریونایتد در فصل اخیر و البته عملکرد این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی باعث شده که شایعات بسیاری درباره آینده رونالدو به گوش برسد. 

1722368
 

یونایتد هنوز هیچ بازیکنی را در این تابستان به خدمت نگرفته و در رقابت با لیورپول برای خرید داروین نونیز نیز شکست خورده است. از سوی دیگر، منچسترسیتی هم موفق شده ارلینگ هالند را برای فصل آینده به خدمت بگیرد. 
این موضوع باعث نگرانی شدید رونالدو شده و این بازیکن حالا به این باور رسیده که یونایتد فصل آینده هم توانایی حضور در کورس قهرمانی را نخواهد داشت. 
روزنامه پرتغالی رکورد پیش از این خبر داده بود که این بازیکن تصمیم گرفته در تابستان امسال از یونایتد جدا شود و به تیمی برود که هم شانس قهرمانی دارد و هم فرصت حضور در لیگ قهرمانان را برای او فراهم کند. برخی منابع امروز مدعی شده بودند که رونالدو مورد توجه بایرن مونیخ قرار گرفته و این باشگاه تصمیم دارد او را به عنوان جانشین روبرت لواندوفسکی که به احتمال زیاد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی از این تیم جدا می‌شود و به بارسا ملحق خواهد شد، جذب کند. 

1722777

ساعاتی پیش نشریه بیلد این شایعه را به نقل از منابع نزدیک به بایرن تکذیب کرد و سپس حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن نیز آن را رد کرد. او در این رابطه گفتکریستیانو رونالدو بازیکنی بسیار خوب با دوران حرفه ای فوق العاده است. با این حال، شایعاتی که درباره علاقه ما به رونالدو  منتشر شده، حقیقت ندارند.»

دیدگاه‌ها