کد خبر : 1830531 | 04 تیر 1401 ساعت 08:33 | 18.2K بازدید | 2 دیدگاه

توافق سیتی و آرسنال بر سر انتقال گابریل ژسوس

دو تیم منچسترسیتی و آرسنال برای انتقال گابریل ژسوس به توافق دست یافته‌اند و انتظار می‌رود این انتقال به زودی رسمی شود.

توافق سیتی و آرسنال بر سر انتقال گابریل ژسوس

به گزارش "ورزش سه"، این می تواند خبر خوبی برای میکل آرتتا باشد. سرمربی جوان آرسنال که تیمش این روزها حضور فعالی در بازار نقل و انتقالات تابستانی دارد، فاصله چندانی تا به خدمت گرفتن یک عنصر تهاجمی مهم و تأثیر گذار ندارد.

گابریل ژسوس مهاجم برزیلی و 25 ساله منچستر سیتی مورد توجه آرسنال قرار گرفته است. جذب ارلینگ هالند و آغاز رایزنی های سیتی برای جذب ژوائو فلیکس، یک پیام مهمی برای ژسوس داشت و آن این است که او در اندیشه های پپ گواردیولا برای فصل بعد جایی ندارد.

توپچی ها به عنوان جدی ترین خواهان مهاجم برزیلی مذاکرات خود را با سیتیزن ها آغاز کردند و در نهایت طرفین برای این انتقال به توافق رسیدند.

1723181

فابریزیو رومانو خبرنگار معروف دنیای نقل و انتقالات لحظاتی پیش در توییتر خود از توافق سیتی و آرسنال برای انتقال 45 میلیون پوندی این بازیکن خبر داد. او نوشت که اکنون آرسنال به دنبال توافق شخصی با ژسوس است.

بدین ترتیب سیتی از بازیکنی که در سال 2017 با حدود 27 میلیون پوند راهی اتحاد شد، سود خالصی به دست آورد. قرارداد ژسوس تابستان آینده به پایان می رسید اما او ترجیح داد به جای یک انتقال آزاد در سال آینده، با هزینه ای 45 میلیون پوندی راهی امارات شود.

ژسوس طی سال‌های حضور در منچسترسیتی، در 236 مسابقه موفق به زدن 95 گل و دادن 46 پاس گل شد.

دیدگاه‌ها