کد خبر : 1830549 | 04 تیر 1401 ساعت 09:53 | 3.6K بازدید | 4 دیدگاه

امیدها بدون بازی تدارکاتی به قونیه می‌روند

تیم ملی امید بدون انجام دیدار تدارکاتی خارجی راهی شهر قونیه محل برگزاری رقابت‌های همبستگی کشورهای اسلامی خواهد شد. مسابقاتی که مرداد ماه (18 – 27) برگزار می شود.

امیدها بدون بازی تدارکاتی به قونیه می‌روند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی امید که به تازگی بازی های قهرمانی زیر 23 سال آسیا در شهر تاشکند را پشت سر گذاشته است به خاطر این بازی ها از اول مرداد در کمپ تیم های ملی تمرینات آماده سازی خود را آغاز می کند و با توجه به فرصت کم تا شروع مسابقات بدون انجام دیدار تدارکاتی خارجی راهی شهر قونیه ترکیه خواهد شد. از سویی به سبب اینکه تیم ملی امید در بازی های قهرمانی زیر 23 سال آسیا سه بازی در مرحله گروهی را پشت سر گذاشته به نوعی در شرایط مسابقه قرار دارد و برگزاری بازی دوستانه خارجی در این فرصت کم برای تیم ملی امید ضرروتی ندارد. به خصوص که بازیکنان این تیم در روزهای آینده تمرینات بدنسازی را با تیم های باشگاهی آغاز خواهند کرد.

از آنجایی که مهدی مهدوی کیا تا پایان شهریور ماه با فدراسیون فوتبال قرارداد دارد در این مسابقات هم به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم  ملی امید خواهد نشست و بعد ازاین مسابقات است که کمیته فنی در مورد ادامه همکاری با مهدی مهدوی کیا تصمیم‌گیری خواهد کرد. به نظر می رسد نتایج تیم امید در این بازی ها در ادامه همکاری با مهدی مهدوی کیا از سوی فدراسیون فوتبال تاثیر گذار است. هم چنین با تصمیم مهدی مهدوی کیا تیم ملی امید در این بازی ها با بازیکنان زیر 21 سال شرکت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها