کد خبر : 1830590 | 04 تیر 1401 ساعت 11:58 | 930 بازدید | 0 دیدگاه

طلسم فینال های روز دوم شکسته نشد!

ولی زاده چهارمین نقره ای ایران در چونچئون

نسترن ولی زاده با شکست برابر رقیب کره ای به مدال نقره رقابت های تکواندو قهرمانی آسیا دست پیدا کرد.

ولی زاده چهارمین نقره ای ایران در چونچئون

به گزارش "ورزش سه"، آخرین نماینده ایران در روز دوم رقابت های تکواندو قهرمانی آسیا در چونچئون کره جنوبی، نسترن ولی زاده بود که در وزن منفی 62 کیلو به رقابت با حریفان پرداخت. او در نخستین مسابقه خود با نتیجه 2 بر صفر برابر تی کیم باچ از ویتنام به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد. نایب قهرمان نوجوانان آسیا برای رسیدن به فینال در مقابل مدافع عنوان قهرمانی این وزن یعنی فروزا سادیکوا ازبکستانی قرار گرفت که موفق شد در 2 راند این حریف قدرتمند را شکست داده و راهی دیدار پایانی شود.
حریف ولی زاده در دیدار فینال، تکواندوکار کشور میزبان یعنی مین سئو نام بود. در راند نخست مسابقه و در یک رقابت سرد و کم افت و خیز، این تکواندوکار کره ای بود که توانست  3 بر صفر به برتری برسد. راند دوم مسابقه نسبت به راند قبلی جذاب تر دنبال شد و درحالی که ولی زاده در آستانه پیروزی قرار داشت، در 3 ثانیه مانده به پایان به زمین خورد تا این راند را هم با نتیجه  7 بر 6 به حریف واگذار کرده و او نیز مانند سایر نمایندگان امروز ایران به مدال نقره برسد.
در روز دوم هر چهار نماینده ایران به فینال رسیدند، اما هیچ کدام نتوانستند در فینال به برتری دست پیدا کنند تا ناهید کیانی همچنان تنها طلایی تکواندوی ایران در کره جنوبی باشد.

دیدگاه‌ها