کد خبر : 1830606 | 04 تیر 1401 ساعت 12:49 | 20.4K بازدید | 5 دیدگاه

امضای قرارداد جدید؛ پاداش رئال برای درخشش رودریگو

درخشش رودریگو گوئس، ستاره برزیلی رئال مادرید، از چشم مدیران این باشگاه پنهان نمانده است.

امضای قرارداد جدید؛ پاداش رئال برای درخشش رودریگو

به گزارش "ورزش سه"، رودریگو عملکرد خوبی را در فصل گذشته از خود به نمایش گذاشت و باعث شد که کادر فنی و مدیران این باشگاه از او راضی باشند. 
درخشش او خصوصا در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر منچسترسیتی و پس از ورودش به زمین به عنوان بازیکن تعویضی که با دو گل و کشاندن بازی به وقت اضافه همراه بود تا مدت‌ها در خاطر هواداران این تیم می‌ماند. 
وینسیوس جونیور و ادر میلیتائو پیش از این دستمزد عملکرد خوب‌شان را با تمدید قرارداد دریافت کرده بودند و حالا نوبت به رودریگو رسیده است. روزنامه آ.اس اعلام کرده که این بازیکن برزیلی قرار است قراردادش را در ماه جولای با رئال مادرید  تمدید کند. 

1711130
هر سه این بازیکنان قرار است قراردادی به مدت پنج فصل با گزینه تمدید یک فصل اضافه امضا کنند و بند فسخ یک میلیارد یورویی در قرارداد همگی گنجانده خواهد شد تا ارزش آنها برای این باشگاه به خوبی مشخص شود. 
کارلو آنچلوتی امیدوار است که قرارداد این سه بازیکن تا هشتم جولای که تاریخ شروع تمرینات پیش فصل رئال مادرید است به امضا رسیده و تکلیف نهایی آنها در این زمینه مشخص شده باشد. 
او امضای این قراردادهای جدید را نوعی پاداش برای ستاره‌های برزیلی تیمش می‌داند اما در عین حال می‌خواهد که تمام تمرکز آنها در ابتدای فصل تنها روی فوتبال باشد و توجه آنها به مسائل مربوط به امضای قرارداد جدید معطوف نشود و این موضوع از اهمیت ویژه‌ای برای این مربی ایتالیایی برخوردار است، به همین دلیل مدیران رئال و نمایندگان این بازیکنان نهایت تلاش خود را برای نهایی کردن این روند به کار گرفته‌اند.

دیدگاه‌ها