کد خبر : 1830615 | 04 تیر 1401 ساعت 13:44 | 10.9K بازدید | 7 دیدگاه

علاقه کونته به مدافع بارسا؛ لنگله در راه لندن

تاتنهام قصد دارد پیشنهادی را برای انتقال قرضی کلمنت لنگله، مدافع فرانسوی، به مدیران بارسا ارائه کند.

علاقه کونته به مدافع بارسا؛ لنگله در راه لندن

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کونته معتقد است که خط دفاعی تیمش باید برای حضور قدرتمندانه در رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر و لیگ قهرمانان تقویت شود. 
همین باعث شده که مدیران تاتنهام به فکر جذب مدافع در پنجره نقل و انتقالات تابستانی باشند و یکی از گزینه‌هایی که در نظر دارند، کلمنت لنگله از بارسلونا است. 
بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی پیش از این مدعی شده بودند که بارسا از جدایی این بازیکن استقبال می‌کند تا فضای بیشتری در محدودیت پرداخت دستمزد از سوی لالیگا برای جذب بازیکنان جدید ایجاد کند. 

1354910

خصوصا که روزنامه موندو دیپورتیوو با انتشار خبر علاقه تاتنهام به جذب این بازیکن، اعلام کرده که در صورت انتقال قرضی او به لندن، این باشگاه آماده است تا  تمام دستمزد او را به صورت کامل پرداخت کند که می‌تواند شرایط بسیار خوبی برای بارسا باشد. 
جایگاه لنگله در بارسا بیش از پیش با تهدید مواجه شده، خصوصا که انتظار می‌رود آندریاس کریستنسن به زودی به صورت رسمی به این تیم ملحق شود و تلاش‌ها برای جذب ژول کونده از سویا هم ادامه دارد. 
پیش از این روزنامه اسپورت که به باشگاه بارسا نزدیک است نیز خبر داده بود که این بازیکن فرانسوی جایی در برنامه‌های ژاوی هرناندز برای فصل آینده ندارد و او به باشگاه اعلام کرده که در صورت دریافت پیشنهاد مناسب اقدام به فروش این بازیکن کنند. 
گفته می‌شود که لنگله در ابتدا علاقه زیادی به ترک نوکمپ نداشت اما در چند روز اخیر و با مذاکراتی که با باشگاه بارسا داشته آماده است تا فصل جدید را با چالشی جدید آغاز کند.

دیدگاه‌ها