کد خبر : 1830618 | 04 تیر 1401 ساعت 13:56 | 82.5K بازدید | 28 دیدگاه

گلر پرسپولیس شماره یک رفسنجان شد؛

رونمایی رسمی مس از حامد لک (عکس)

حامد لک دروازه‌بان فصل گذشته پرسپولیس به مس رفسنجان ملحق شد.

رونمایی رسمی مس از حامد لک (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که لک چندی پیش با دریافت رضایت نامه از باشگاه پرسپولیس، پایان کارش در این تیم را رقم زده بود، تصمیم گرفت که راهی مس رفسنجان شود و فوتبالش را در این تیم ادامه دهد.

این دروازه‌بان ۳۱ ساله دو فصل متفاوت را در پرسپولیس تهران سپری کرد و در سال اول با کلین‌شیت‌هایش پرسپولیس را در رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا همراهی کرد و علاوه بر آن بیشترین کلین‌شیت را در لیگ بیستم ثبت کرد و با سرخ‌ها به مقام قهرمانی لیگ رسید.

1723273
شروع کار لک با پرسپولیس در آسیا بود. استارت او با پرسپولیس در شرایطی بود که این تیم از کمترین شانس برای صعود از گروهش برخوردار بود اما لک با سیوهای نجاتبخش خود سهم عمده‌ای در صعود این تیم از مرحله گروهی و سپس از پیش رو برداشتن السد، پاختاکور و النصر داشت.

لک حالا پس از بازی در تیم‌های صبا، تراکتور، سایپا، فولاد، نساجی، ماشین‌سازی و پرسپولیس چالش جدیدی را در رفسنجان تجربه خواهد کرد.

1723266
لک در نیمه نهایی پنالتی گرفت و پرسپولیس را به فینال رساند اما کابوس پنالتی‌های تقدیم شده به اولسان نوار کلین‌شیت‌های حامد در آسیا را پاره کرد.

این دروازه‌بان نخستین خرید تابستانی مس رفسنجان نام گرفت و جایگزین فایز الرشیدی گلر عمانی فصل گذشته نارنجی پوشان شد. باید دید این گلر بلند قامت در رفسنجان چه نمایشی خواهد داشت. بدون شک حامد لک انگیزه‌های زیادی برای اثبات توانایی‌ها و درخشش مجدد در لیگ برتر خواهد داشت.

1723267
این دروازه‌بان در سال اول با پرسپولیس روند خوب خود را در لیگ برتر هم ادامه داد و دروازه‌بان ثابت سرخ‌ها بود. او بیشترین کلین شیت را در لیگ بیستم ثبت کرد.

مس رفسنجان فصل بیست و یکم در دومین سال حضور در لیگ برتر شگفتی‌ساز بود و در رتبه ششمی به کار خود پایان داد اما یکی از نقطه ضعف‌های این تیم دریافت ۲۹ گل در سی بازی لیگ بود که حالا کادرفنی این تیم در اندیشه پوشش این نقطه ضعف هستند.

1723268
شروع خوب لک اما در سال دوم دوام نداشت. چند اشتباه در بازی‌های گوناگون و تمرکز پایین، او را نیمکت نشین و حتی سکو نشین کرد. پرسپولیس قهرمانی را از دست داد و لک نیز مسیرش از پرسپولیس، تیم محبوبش جدا شد.

دیدگاه‌ها