کد خبر : 1830626 | 04 تیر 1401 ساعت 17:55 | 53.9K بازدید | 8 دیدگاه

سه جدایی قطعی و دو جدایی احتمالی در رئال

به نظر می‌رسد در روزهای پیش رو جدایی سه بازیکن از رئال مادرید قطعی شود.

سه جدایی قطعی و دو جدایی احتمالی در رئال

به گزارش "ورزش سه"؛ رئال مادرید تا به اینجا توانسته اورلین شوامنی را از موناکو و آنتونیو رودیگر را از چلسی جذب کند ضمن اینکه آلوارو اودریوسولا نیز با پایان قرارداد قرضی‌اش با فیورنتینا، به رئال برگشته و فصل بعد ماندگار است.
این روزها رئال، روی خلوت کردن فهرست خود در حال کار کردن است و طبق ادعای مارکا، به‌زودی سه بازیکن قطعا از رئال جدا خواهند شد؛ هرچند هر سه انتقال قرضی است.

1670956

 لوکا یوویچ مذاکراتی پیشرفته با فیورنتینا داشته و پاسخ او به انتقال یک‌ساله به باشگاه ایتالیایی مثبت بوده است. دو باشگاه بر سر دستمزد بازیکن در حال مذاکره‌اند و گفته می‌شود سه میلیون یورو را رئال پرداخت می‌کند و سه میلیون یورو را نیز فیورنتینا. 

رینیر در رئال تبدیل به یک ستاره خواهد شد - ورزش سه

پس از یوویچ نوبت به تاکه کوبو و رینیر ژسوس خواهد رسید. کوبو فصل قبل قرضی در مایورکا توپ زد ولی قرار است فصل بعد راهی سوسیداد شود. رنینیر نیز پس از دو فصل حضور قرضی ناموفق در دورتموند به بنفیکا قرض داده خواهد شد.

1723251

دو بازیکن دیگر رئال مادرید نیز احتمالا از این تیم جدا خواهند شد و این جدایی دائمی است. مارکو آسنسیو و دنی سبایوس تنها یک سال دیگر با رئال قرارداد دارند و باشگاه پیشنهاد تمدید به آنها ارائه نکرده است. به هر دو بازیکن اطلاع داده شده که پیشنهادها برای‌شان را بررسی خواهند کرد و البته اگر بخواهند، می‌توانند یک سال باقی‌مانده از قراردادشان را نیز پشت سر بگذارند. سبایوس از بتیس پیشنهاد دارد و برای آسنسیو نیز چند تیم از لیگ برتر و سری آ، قدم پیش گذاشته‌اند.

دیدگاه‌ها