کد خبر : 1830634 | 04 تیر 1401 ساعت 16:02 | 13.6K بازدید | 9 دیدگاه

ادعای گاتزتا دلو اسپورت

تماس واسطه‌ها با یوونتوس؛ نیمار را نمی‌خواهید؟

نیمار، ستاره برزیلی پی اس جی به یوونتوس پیشنهاد شده است.

تماس واسطه‌ها با یوونتوس؛ نیمار را نمی‌خواهید؟

به گزارش "ورزش سه"، شایعاتی از چند هفته قبل درباره آینده نیمار در پارک دو پرنس به گوش می‌رسید و بسیاری باور داشتند که کیلیان امباپه خواهان جدایی این بازیکن شده است. با این که امباپه چنین شایعاتی را تکذیب کرد اما به نظر می‌رسد که مدیران پی اس جی در حال بررسی شرایط فروش این بازیکن در تابستان امسال هستند. 

1722956
 

فوت مرکاتو مدعی شده که استراتژی مدیران پی اس جی تغییر کرده و این موضوع به خوبی در اظهارات ناصر الخلیفی نیز مشخص است.

او هفته گذشته به لو پاریزین گفت:« ما انتظار داشتیم که بازیکنان عملکرد بسیار بهتری در فصل گذشته داشته باشند. کسانی که می‌خواهند در منطقه امن خودشان بمانند، کسانی که نمی‌خواهند بجنگند جایی در این تیم ندارند.»
لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی جدید پی اس جی، هم ظاهرا علاقه چندانی به نیمار و بازی این ستاره برزیلی در زمین ندارد و آماده است تا پیشنهادات دریافتی برای فروش او را بررسی کند. 

1716719

قرارداد نیمار به شکل خودکار از یک جولای تا 2027 تمدید خواهد شد و این بند در قرارداد او وجود داشت ولی تمدید تا 2027 نیز تضمینی برای ماندنی شدن ستاره برزیلی نیست. حفظ نیمار تا 2027، نزدیک به 150 میلیون یورو برای پی اس جی هزینه خواهد داشت. در حالی که گفته می شود نیمار به هیچ وجه قصد جدایی ندارد، گاتزتا نوشت که برخی واسطه ها ستاره برزیلی را به یوونتوس پیشنهاد داده اند. پیدا شدن تیمی که بتواند دستمزد 50 میلیون یورو ناخالص نیمار را تقبل کند، بسیار دشوار است و نیمار در صورت انتقال به یووه باید بیش از نیمی از دستمزد خود را کاهش دهد. دشوار بتوان تصور کرد که نیمار با این شرایط راهی یووه شود ولی در فوتبال چیزی غیرممکن نیست.

دیدگاه‌ها