کد خبر : 1830636 | 04 تیر 1401 ساعت 15:33 | 8K بازدید | 2 دیدگاه

شروع لیگ بیست و دوم با سه مربی خارجی

سه تیم حاضر در این فصل از لیگ برتر با سرمربیان خارجی فصل را شروع خواهند کرد.

شروع لیگ بیست و دوم با سه مربی خارجی

به گزارش "ورزش سه"، فصل جدید لیگ برتر با تغییرات کمی روی نیمکت ها شروع خواهد شد. اکثر تغییرات صورت گرفته نیز با استخدام مربی خارجی همراه بوده است. استقلال، تراکتور و سپاهان، سه تیمی هستند که برای فصل جدید با مربیان خارجی به توافق رسیدند.

غیر از سه تیم فوق که سرمربیان خارجی جدید استخدام کردند، بقیه تیم های حاضر در لیگ بیست و دوم با سرمربیان داخلی پای به مسابقات خواهند گذاشت. البته تکلیف نیمکت های ملوان و نفت هنوز به طور کامل مشخص نشده ولی بعید به نظر می رسد که این باشگاه ها سرمربی خارجی استخدام کند.

تراکتور قربان بردیف را جانشین ارطغرول ساغلام کرد تا به جای مربی خارجی، دوباره مربی خارجی استخدام کرده باشد. سپاهان و استقلال اما مربیان خارجی را جانشین مربیان داخلی کردند.

آبی های پایتخت بعد از جدایی فرهاد مجیدی و عدم توفیق در استخدام مربی داخلی، با گزینه های خارجی متعددی مذاکره کرده و در نهایت ساپینتو را به عنوان سرمربی جدید برگزیدند. سپاهان بی صداتر از تراکتور استقلال جانشین نویدکیا را انتخاب کرد. این تیم توانست با مورایس، مربی مطرح پرتغالی به توافق رسیده و او را به عنوان سومین مربی خارجی فصل جدید لیگ برتر ایران معرفی کند.

دیدگاه‌ها