کد خبر : 1830645 | 04 تیر 1401 ساعت 16:21 | 20.2K بازدید | 10 دیدگاه

خواهان فتح تمامی عناوین ممکن هستم؛

سادیو مانه: بازی که می‌کنم کل کشور تعطیل می‌شود!

سادیو مانه، ستاره سنگالی بایرن مونیخ خواهان فتح تمامی عناوین ممکن با لباس این باشگاه است.

سادیو مانه: بازی که می‌کنم کل کشور تعطیل می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل بالاخره انتقال بزرگ بوندسلیگا نهایی شده و سادیو مانه، ستاره سنگالی و سابق لیورپول با انتقالی سه ساله لباس بایرن مونیخ را به تن کرد. حالا سادیو مانه امروز در مصاحبه ای مدعی شد بازی های او در سنگال اهمیت زیادی برای مردم دارد و آنها آن روز معمولا به سر کار خود نمی روند.

سادیو مانه گفت: "وقتی متوجه شدم بایرن مونیخ خواهان جذب من است، واقعا خوشحال شدم. می دانستم که می توانم به این باشگاه آمده و خودم را به سمت جلو سوق دهم تا با بایرن مونیخ به اهداف خاصی دست پیدا کنم. این یعنی بردن تمام های جام ممکن، از جمله بوندسلیگا و البته لیگ قهرمانان. کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان رویای هر بازیکنی در جهان است. ما تیم بزرگ و بازیکنان بسیار با استعدادی داریم و فکر می کنم با هم می توانیم به این هدف برسیم.

1723278

برای من فوتبال یعنی زندگی و من همه چیز را فدای فوتبال می کنم. من خواهان کسب موفقیت هستم و این یکی از دلایلی است که هر روز در تمرین به خودم فشار می آورم، زیرا می خواهم همیشه مبارزه کنم. پدر و مادرم از این انتقال بسیار خوشحال بودند و آنها فکر می کنند من همیشه بهترین انتخاب ها را انجام می دهم. آنها برای من بسیار خوشحال بودند و همچنین می دانند که بایرن مونیخ یکی از بهترین باشگاه های جهان است.

وقتی به عنوان یک بازیکن به یک باشگاه جدید می روی، خانواده و همه مردم کشورت از این بابت خوشحال می شوند. این اتفاق زیبایی است و به تو انگیزه بیشتری می دهد تا به خودت فشار آورده و همه چیزت را برای موفقیت بدهی. 

وقتی من به میدان می روم، هیچ کس در سنگال در آن روز کار نمی کند و این مانند یک تعطیلات است. همه تمرکزشان روی تلویزیون است که بازی من را تماشا کنند و هیچ کس کار نخواهد کرد. بزرگترین رویا؟ در حال حاضر کسب همه جام های ممکن بایرن مونیخ بزرگترین آرزوی من است."

1723277

دیدگاه‌ها