کد خبر : 1830671 | 04 تیر 1401 ساعت 18:22 | 79.4K بازدید | 13 دیدگاه

گونسالو ایگواین:

از رونالدو بیشتر گل زده بودم ولی پرز مرا نمی‌خواست

گونسالو ایگواین، ستاره آرژانتینی معتقد است فلورنتینو پرز، پس از بازگشت به صندلی ریاست قصد فروش او را داشت.

از رونالدو بیشتر گل زده بودم ولی پرز مرا نمی‌خواست

به گزارش "ورزش سه"، گونسالو ایگواین ژانویه 2007 همراه با گاگو به رئال مادرید پیوست. ایگواین 19 سال داشت و در ریورپلاته خوش درخشیده بود و تصور می‌شد که ابتدا برای تیم دوم رئال بازی کند اما با صلاح‌دید فابیو کاپلو او به تیم اول اضافه شد و در نیم فصل دوم گل‌های بسیار حساسی به ثمر رساند. ایگواین در قهرمانی دراماتیک رئال در لالیگا نقش موثری داشت و خیلی زود ثابت کرد خرید ارزشمندی است. ایگواین در زمان مدیریت رامون کالدرون به رئال پیوست و خودش اعتقاد دارد فلورنتینو پرز که سال 2009 به صندلی ریاست برگشت، در ابتدا قصد فروش او را داشت.

1533186

ایگواین به تیک اسپورتس گفت:« سالی که رونالدو به رئال آمد(2009)، او در منچستر 26 گل زده بود و من فصل را با 27 گل در رئال تمام کرده بودم. وقتی که در تعطیلات بودم، بنزما و کاکا را هم خریدند. به باشگاه زنگ زدم و گفتم که چه می‌خواهند. آیا نیاز است که برگردم؟ باید چه کار کنم؟ پرز می‌خواست همه بازیکنانی که کالدرون خریده بود؛ حذف کند و حس کردم که می‌خواهد مرا هم حذف کند اما 25-30 گل زدم و مجبور شد قراردادم را تمدید کند. به همین خاطر به بازیکن فلورنتینو تبدیل شدم و ماندم.»

1723304

ایگواین ادامه داد:« این رئال مادرید است و هر سال بهترین‌ها را می‌خرد؛ با اینکه بهترین‌ها را در اختیار دارد. رئال همواره خودش را تقویت می‌کند و به همین دلیل بهترین باشگاه تاریخ است. باشگاهی با 14 قهرمانی چمپیونزلیگ، برای هر فوتبالیستی نسبت به دیگر باشگاه‌ها در اولویت قرار دارد.»

ایگواین در مورد بنزما هم گفت:« از وقتی کریم 19 ساله بود، او را می‌شناسم. برای حضور در ترکیب رقابت می‌کردیم اما همیشه رابطه خوبی داشتیم. برایم عجیب نیست که بهترین مهاجم دنیاست. بنزما بدون‌شک امسال لایق توپ طلاست.»

دیدگاه‌ها