کد خبر : 1830672 | 04 تیر 1401 ساعت 18:20 | 15.3K بازدید | 4 دیدگاه

حرف مالدینی برو ندارد؛

اختلاف در میلان؛ فرصت‌هایی که از دست می‌رود!

اختلافات داخلی در میلان باعث ناکامی در جذب اسون باتمن و انتقال این بازیکن به نیوکاسل شد.

اختلاف در میلان؛ فرصت‌هایی که از دست می‌رود!

به گزارش "ورزش سه"، الیوت تنها چند هفته پیش باشگاه میلان را به RedBird Capital Partners فروخت، اما این انتقال تا ماه سپتامبر نهایی نخواهد بود و تا آن مقطع، الیوت و ایوان گازیدیس مسئول نقل و انتقالات روسونری در فصل تابستان خواهند بود و این موضوع می‌تواند تابستان میلان را تحت تاثیر قرار دهد. مشکل اینجاست که پائولو مالدینی و الیوت دیدگاه‌های متفاوتی نسبت به پیشرفت باشگاه دارند. 

مالکان سابق باشگاه همچنان می‌خواهند روی بازیکنان جوان و آینده دار سرمایه گذاری کنند، در حالی‌که مالدینی معتقد است که روسونری برای رقابت با باشگاه‌های برتر اروپایی و ماندن در بین چهار تیم برتر سری آ به قدرت بیشتری نیاز دارد.

1723305

ناکامی در جذب اسون باتمن و انتقال این بازیکن به نیوکاسل، نمونه‌ای از شرایط دشوار میلان در میان این دیدگاه‌های متفاوت است. پائولو مالدینی آماده بود تا با 30 میلیون یورو این مدافع میانی باکیفیت را به‌خدمت بگیرد، اما الیوت علاقه‌ای نداشت آنقدر روی جذب این بازیکن جوان سرمایه گذاری کند و ترجیح می‌داد تیم را در حمله تقویت کند. در نهایت این ملی‌پوش هلندی که چندین هفته منتظر میلان بود، پیشنهاد نیوکاسل را پذیرفت و راهی لیگ برتر شد.

در حال حاضر هواداران میلان نگران هستند این اتفاق در مورد رناتو سانچس نیز که از نظر شخصی با روسونری به توافق رسیده، دوباره تکرار شود. در این مورد نیز الیوت تمایل رقابت با پیشنهاد 30 میلیون یورویی پاری‌سن ژرمن را ندارد و بنابراین این بازیکن پرتغالی نیز می‌تواند در نهایت به پاریس نقل مکان کند. میلان تا امروز فعالیت چندانی در بازار تابستانی نداشته و این روند می‌تواند در فصل بعد باعث ناکامی این تیم لقب گیرد.

دیدگاه‌ها